22. november 2014

De sidste forberedelser til julemarked

Så er det i morgen, at der er Hjerteformet Julemarked i Skjold. Jeg er i fuld gang med de sidste forberedelser og har netop lige opdaget, at jeg mangler poser! Tja, så nu er jeg i gang med at folde store gaveposer med håndtag ... Jeg har ikke overraskende mange stjerner med - i forskellige materialer, størrelser og anvendelse fra øreringe, hårpynt, gavemærker og selvfølgelig ophæng og pynt.

Der er mange julemarkeder i morgen, men vi håber meget, at der vil være mange, der har lyst til at kigge forbi Skjold og kigge ind til et lille, men utrolig hyggeligt julemarked - hvor overskuddet går til Danske Hospitalsklovne.

Vi er at finde: Skjold Kirkevej 6, Juelsminde fra kl. 10-17 - Søndag d. 23. november

5 kommentarer:

  1. Det ser så fint ud :-).
    Jeg håber, I får mange markedgæster.
    Vi kan desværre ikke i dag, men var på jule marked på den lokale friskole i går. Det er så hyggeligt at komme i julestemning af :-).

    SvarSlet
  2. Gid jeg kunne kigge forbi jeres marked, det lyder så rart og dækker et virkeligt godt formål.
    Held og lykke med markedet.
    Tina fra "En verden af kunst"

    SvarSlet
  3. Flotte ting du har med. Håber du har haft et godt salg.

    Kh. Linette

    SvarSlet
  4. Håber du havde et godt julemarked. Jeg er så ked af at jeg ikke kunne være der!
    Måske næste år...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...