16. oktober 2014

Min mor er god til at

Til det første forældremøde i 0.A havde alle børnene fortalt, hvad de synes, at deres mor og far er gode til. Vi forældre skulle så læse op af kortet - i stedet for en traditionel præsentation. Det var så fint og sjovt. 

Min skønne Magnus lavede dette kort om sin mor - og jeg kan jo ikke andet end at blive så glad og rørt når han tilsyneladende vælger at fremhæve at jeg syr hans tøj og er en god lærer. Se lige den fantastiske tegning - mit hjerte og glade elever, der alle skriver 'M'. 

Til far har han tegnet en motorcykel - fordi far er god til at køre stærkt på sin motorcykel og træne sammen med Magnus. 

Jeg er så glad for, at Magnus godt kan lide at tegne og vi tegner næsten hver dag sammen både med farveblyanter og tusser. Det synes jeg er fantastisk hyggeligt (og meget bedre end fjernsyn!)

8 kommentarer:

  1. Sjov måde at lave en præsentation på. Fin fin tegning :-)

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig er han da stolt af det lækre tøj hans mor syr til ham :-)

    SvarSlet
  3. Sikke en skøn ide og hvor er det fint:-)
    Du har ret : Tegnerier er meget bedre end tv;-);-)

    SvarSlet
  4. Det var en sød præsentation.

    SvarSlet
  5. Det lyder som en rigtig god idé! Hvor er det en fin tegning din Magnus har begået! :-)

    SvarSlet
  6. en herlig tegning og så fint at han synes du er en god lærer, for det er du jo også ! og så dejligt at I bruger tid med at tegne sammen det lyder meget hyggeligt !

    SvarSlet
  7. Du er også god til at sy tøj til mig Christine, for jeg sidder lige nu med det tørklæde, som jeg for nogle år siden fik af dig i en giveaway og er meget glad for. Det er stribet turkis og gråt og passer så perfekt til min turkise sommerjakke og min nyeste turkise blomstrede taske. Jeg sender dig altid en kærlig tanke, når jeg har det på.

    SvarSlet
  8. Sikke en god måde at præsentere hinanden på - det er også nogle fine ting du syr.
    Knus Heidi

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...