21. oktober 2014

Kreatræf i Hjortshøj

Så fik jeg lagt billeder ind på computeren fra Kreatræf i søndags. Jeg kom til at love, at det ville være gode billeder taget med mit canon-kamera - men jeg fik ikke taget særlig mange billeder og de er desværre ikke blevet så gode. Det er altså ikke nemt at tage billeder af aktive og snakkende kvinder :-)

Men det var selvfølgelig rigtig hyggeligt og en skøn dag sammen med en masse kreative østjyske bloggere, der var vældig aktive med alverdens kreative projekter. Jeg havde ikke rigtig planlagt noget og kunne ikke koncentrere mig om at tegne - men fik syet nogle Liberty patchworkstjerner til nogle nye hårbøjler til julemarkedet d. 23. november.

Tak for en dejlig dag til alle deltagerne
- og tak til Jonna og Nanna for at have arrangeret et fint kreatræf.

3 kommentarer:

  1. Godaften, så hyggeligt med sådanne træf, det vil min datter Maria med bloggen "En verden af kunst" også gerne deltage i en dag. Det er da fine fotos synes vi.

    Vi har et vigtigt spørgsmål til du og dine søde læsere.
    Vil I være med til at støtte Knæk Cancer gennem "Danske Bloggers indsamling til Knæk Cancer" ?
    I kan se på min blog hvordan via dette link:
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/10/knk-cancer-danmark-rundt-nu.html

    Eller på www.mariahoffbeck.blogspot.com
    Vi håber at høre fra dig. Fælles front er vigtig.
    Hilsner fra Maria og Tina

    SvarSlet
  2. Selv tak for en skøn søndag. Jeg tænker også hver gang at jeg da lige kunne tage nogle fine billeder... Meeeen glemmer det i al kreahyggen;-)
    Kh Jonna

    SvarSlet
  3. Hej Hej..

    Kunne du tænke dig at være med i vores knæk cancer indsamling for bloggere?
    http://jeasblanketanker.blogspot.dk/2014/10/danske-bloggere-samler-ind.html

    Knus <3

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...