13. oktober 2014

Efterårsferie


Det er mandag og gråt her i Hørning. Jeg har efterårsferie - og er alene hjemme! Drengene er hos mine forældre og manden på arbejde. Det er yderst sjældent at jeg har huset for mig selv - alene hjemme en mandag. Jeg har imidlertid en del projekter jeg gerne vil nå i ferien, både arbejdsrelaterede og kreative projekter, bl.a. forberedelser til julemarked.

Jeg er dog ret tung i hovedet og har været småsløj de sidste dage så jeg tager den med ro i dag og nusser lidt rundt i stilheden - indenfor. Der er ellers nok at lave både inde og ude, men efter nogle ret travle uger på gymnasiet med mange ekstra timer og krævende opgaver - så skal jeg vist øve mig i at slappe lidt af ... Indtil videre går det fint. Jeg har sovet længe og brugt formiddagen på ingenting, men kan godt mærke at nu skal jeg altså i gang med noget for ikke at 'spilde tiden'. 

Kan I alle have en dejlig uge - ferie eller ej, så er efteråret skønt trods lunefuldt vejr, men varme farve.

6 kommentarer:

  1. Rigtig god ferie!
    Her er der også dømt efterårsferie efter nogle hårde uger. I dag har jeg også bare slappet helt af, manden har ikke ferie.

    I øvrigt - god bedring!

    SvarSlet
  2. Dejligt med ferie...her bliver den også nydt i fulde drag...og det er kun første dag og ugen skal desværre nok gå hurtigt, men det bliver godt :-) Nyd den :-)

    SvarSlet
  3. Kære Christine
    Åh, det kender jeg godt. Håber du fik en dag, som du gerne ville have. Og at du husker at passe på dig selv. Glæder mig til at se dig inden længe til kreatræf.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  4. God ferie. Man skal lige vænne sig til at være nede i gear, - og så er ugen pludselig slut. Jeg håber, du får gang i noget spændende til julemarked.

    SvarSlet
  5. Håber du får en dejlig - og tiltrængt ferie! :-)

    SvarSlet
  6. Lyder dejligt med Christine-tid. Kender godt følelsen af at man bare skal ned i gear, mel samtidig ikke vil spilde tiden...;)
    Håber du er i bedring og nyder dagene. Vi ses søndag-Jubii. Kh Jonna

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...