24. juli 2014

Vinder af Batman-DIY-kit

Så kan jeg endelig annoncere vinderen af DIY-Batman-kit - og det kan jo kun gøres med batarangs! Jeg havde en lille hjælper til at finde vinderen:


Send mig en mail med din adresse og hvilken str. du vil have

Også en lille update på den omvendte helikopterbluse. Jeg fortalte Magnus, at jeg havde vendt stoffet forkert og at han kunne bruge den som natbluse - til dét sagde han straks: Nej! Jeg vil have den på nu. Og han er glad for den og ser skøn ud i den. Se mor, når jeg kigger ned vender de rigtigt. Min dejlige dreng, der fortæller alle, at hans mor faktisk har syet hans tøj. Ja, så er det jo fantastisk at sy tøj til sin dreng og jeg håber, at både han og jeg synes, at det er skønt mange år endnu :-)

 

4 kommentarer:

  1. Jubi. Det vil Casper elske. Jeg sender dig fluks en mail. :-)

    SvarSlet
  2. Hjerteligt tillykke :-)))

    Åh, hvor skønt et perspektiv, som de kære børn komme med :-) Hvis bare vi kunne bevare denne skønne tilgang til livet hele livet igennem :-)))

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...