10. juli 2014

Præsentationscollager

Jeg har tilbudt at lave nogle præsentationsindlæg, hvor alle BM-deltagere har mulighed for at sende mig en collage med nogle af jeres drengeting. Det er helt valgfrit - men et tilbud for at blive vist frem her på bloggen under Boys Month.

Og ellers har jeg i år opfordret til, at I laver jeres egen præsentation /hvorfor deltager jeg i BM2014 på jeres egne blogs. Der er links til de første fine præsentationer i BM-Update 1

Her er de første 4 collager jeg har fået tilsendt. Den første er fra Nanna med bloggen Stjernepus Nanna deltog også til i BM2012 med ting til den dengang nyfødte Oscar
Camilla syr stadig til Mads, der nu er i str. 134 - og var også med til Boys Month 2011


Julie er en af de mest aktive BM-bidragydere 
og det er tredje gang, at hun deltager i Boys Month

Maj - du milde har jeg lokket til at være med i år, fordi hun laver så fine ting til Trond

Vil du også vises frem her på bloggen
skal du bare sende en collage med dine drengeting til mig (snarest)

PS: du kan nemt og gratis bruge picmonkey.com til at lave collager
(og redigere billeder, hvis du ikke har f.eks. photoshop)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...