28. juli 2014

Ny Stof2000-vinder

Som jeg skriver til alle mine giveaways, så er det vinderens eget ansvar at tjekke om man har vundet og da jeg ikke har hørt fra Maj Juul - har jeg valgt at finde en ny vinder, da det da er ærgerligt, hvis ingen vinder den skønne Stof2000-pakke. Jeg havde heldigvis gemt de ikke-særlig-drengede-pink dots fra sidst og denne gang blev det nr. 113

Tillykke til: 

Jeg kender ikke Maria, men jeg har netop læst hendes sidste indlæg på bloggen - også er det vist ret fortjent, at valget tilfældigt fandt frem til hendes nr. Send mig en mail også håber jeg, at en krea-pakke fra Stof2000 kan gøre denne sommer lidt bedre for dig og din familie.


8 kommentarer:

  1. HURRA!! Det er jo mig!!!! Jeg kan slet ikke få armene ned af bar glæde. Det er da lige dette her der skal til for at det hele vender lidt for os. Jeg er lige ved at tude af glæde. Hvis jeg kunne danse rundt i stuen, ville jeg danse rundt af glæde :) Min mail er Maria@retro-vintage.dk

    SvarSlet
  2. Tillykke! God misundelseskarma herfra!

    SvarSlet
  3. Tillykke...bestemt velfortjent i den pågældende situation...

    SvarSlet
  4. Stort tillykke, Maria! Hvor er det skønt, at du vandt Stof2000-præmien! :-)

    SvarSlet
  5. Det var ærgeligt, havde overset dit indlæg. Men tillykke til den nye vinder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, men jeg ventede 10 dage og syntes, at en anden skulle have chancen - men skriv en mail til mig, så kan jeg lave en lille pakke til dig :-)

      Slet
  6. T I L L Y K K E !!!! :-D

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...