14. juli 2014

Korte, tynde, seje shorts!

Den nu seks-årige har mange krav til sine shorts (som jeg skrev om her) - så nu har jeg syet nogle kortere shorts til ham i det skønne og "tynde" stjernestof, tilsat sejt stof fra gemmerne - og de er blevet rigtig fine, synes jeg. Der kunne selvfølgelig have været en pang-farve-konstrast, f.eks. rød piping om lommerne, men jeg fik lyst til at lave et mere enkelt look og har også valgt neutral trådfarve (turkis). 

Jeg kan rigtig godt lide at lægge op med kantbånd på nederdele og bukser/shorts - det ser så fint ud og giver en flot afslutning både udvendig og indvendig. Her har jeg igen valgt en matchende turkis. Jeg kan se, at jeg har fået overbelyst billederne så syningerne næsten ikke ses og den turkise farve er lidt mat - også eksperimenterer jeg med at tage billeder forskellige steder så nu forsøgte jeg mig med hækken ...

Sønnen er næsten tilfreds med disse shorts. De sidder perfekt på ham - meen han vil gerne have dem lidt kortere ... Jeg har sat linning i og det synes han ikke, at de skal have. Jeg har efterfølgende syet et par helt simple og ret korte badebukser til ham - og de er vist næsten som de skal være, dog skal der helst være lommer ... Tja, når ens mor syr næsten alt ens tøj og kan lave næsten lige det man vil have så bliver man tilsyneladende ret "kritisk" og specifik i sine krav.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det fint med kantebånd bag oplægningen! Flotte shorts!

    SvarSlet
  2. Ooooj, hvor er de totalt seje! Det er en brand-god idé med det kantbånd - tror jeg vil låne det trick til de næste par shorts til den bette :-)))) Skønne stofkombinationer; jeg elsker også det stjernestof!

    He he he - godt at den store knejt NÆSTEN er tilfreds med moderens sysler... ;-))) Og tak for svar (andetsteds) ang. billedkollage :-) KH L

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...