1. juli 2014

Endnu en skøn drengemåned!


JUUUBIIII! Ja, nu er det blevet 1. juli 
- og første dag i Boys Month 2014!
Sådan ser mine friske drenge ud - selvfølgelig i 100% hjemmesyet tøj (dog købestrømper!) Skønne drenge, som dog trænger til at blive klippet - men faderen synes, at vi skal prøve at lade håret gro! Og hvad er det lige med drenge og pinde? Det er jo kun Sct.Hans én gang om året - og med to drenge kan det blive til et stort bål!

Men dejlige drenge; mine drenge som I kommer til at se en del til her i Boys Month, hvor jeg endelig er kommet i gang med at sy igen og der er lavet nyt sommertøj til dem begge. Jeg er også ved at lave nogle DIY-syvejledninger til Batman-masker og -kapper, for mine drenge elsker Batman og derfor blev det også til en Batman-fødselsdag for Magnus i lørdags - og Magnus´ Hama-Batmanlogo pryder BM2014-logo. Så her på bloggen er der Batman-tema!

Jeg elsker Boys Month! Jeg bruger rigtig meget tid på planlægning og har meget travlt i løbet af måneden - men det er det hele værd og derfor har jeg prioriteret at holde Boys Month i år (i modsætning til sidste år, hvor der desværre ikke var overskud til det). Det er nemlig en fantastisk måned med helt utrolig mange skønne og inspirerende projekter med fokus på drengene - og jeg bliver så glad for at se, at der er så stor opbakning til at skabe et kreativt mekka for alle os, der gerne vil lave fine ting til og med drengene.

I år tror jeg desuden, at det bliver ekstra godt - for med Boys Month kan vi måske samme vende den lidt "dårlige stemning" og manglende aktivitet i "blogland". Det er nemlig min erfaring med Boys Month, at der bliver lavet rigtig mange skønne indlæg og alle der deltager oplever mere opmærksomhed på deres blogs. Der bliver skrevet rigtig mange søde kommentarer og jeg synes, at der er en fantastisk stemning og engagement, som gør mig utrolig glad og netop giver mig lyst til at afholde Boys Month igen :-)

Så velkommen til Boys Month 2014! 
Jeg glæder mig meget til at se, hvad I alle viser frem af skønne drengeting. I min venstre sidebar finder I alle årets bidragydere - og der er plads til flere så bare skriv, hvis du også har lyst til at være med. Se mit info-indlæg om BM2014 og kig forbi Boys Month-siden for at se indlæg fra de første tre Boys Months.



9 kommentarer:

  1. De er skønne dine drenge! Og hvor er det fedt med Batman tema - glæder mig til at blive inspireret... :-)

    SvarSlet
  2. Skønne knejter :-))) Og herlige hjemmelavede outfits. Jeg ser virkelig frem til at deltage og følge med - og glæder mig også til dine gør-det-selv-instrukser :-)

    God pointe også mht. at få lidt mere gang i Blogland og kommentarerne - det er jo kun sjovt, når der kommer dialog :-)

    Godt initiativ! KH L

    SvarSlet
  3. Dejlige boys :)

    Jeg glæder mig til at være med, og bliv inspireret!

    SvarSlet
  4. Skønne drenge du har :)
    jeg melder mig på som ny deltager både i blogland og til boys month :) glæder mig til at følge med og kreere til mine egne dejlige drenge ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt - dejligt, at du har lyst til at være med :-)

      Slet
  5. Skønne drenge. Dejligt du taget boys month op igen...har elsket at følge med de andre gange det har været og synes det er skønt at jeg i år har fået min helt egen drengemodel jeg kan sy til (og en blog at ligge billederne op på).

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Janni - og dejligt at du har fået blog og lyst til at være med i BM2014 :-)

      Slet
  6. Hvor er de skønne dine drenge, føler allerede en større aktivitet i blogland, det er så skønt.... :-)
    Glæder mig til en inspirerende måned, og tak til dig for den store indsats :-)
    Kh nanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nanna og dejligt, at du vil deltage i BM2014 og kan mærke med aktivitet på din blog :-)

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...