7. juli 2014

DIY-Batman-GiveAway

'Min ældste Batman-dreng har fødselsdag i dag - og bliver 6 år! Her på bloggen er der Batman-tema under Boys Month 2014, men temaet begyndte allerede i juni, hvor jeg syede kapper og masker til Magnus´ drengefødselsdag (se indlæg "Batman fødselsdag") Mens jeg syede kapper og masker x 7 i to størrelser - tog jeg billeder til syvejledninger.

Der kommer DIY til både maske og kappe de kommende dage - men allerede nu sætter jeg denne giveaway igang, hvor du kan kan vinde et DIY-Batman-kit!

Du kan vælge imellem to størrelser - 2-4 år eller 5-10 år. Størrelsesangivelserne er vejledende, men passer fint til henholdsvis Alfred på 2½ og Magnus på 6 år.

DIY-Batman-kit indeholder:
Udklippet mønster til Bat-kappe
Stof til kappe (100%bomuld)
Velcro til lukning

Mønster til Bat-maske
Filt (Viscose/uld)
Elastik til maske (mangler på billedet) 
(saksen er ikke en af kit!)

Alt du skal gøre for at deltage er - at skrive en kommentar herunder, hvor du skriver, hvem du vil sy Batman-kostumet til og hvilken størrelse du gerne vil have.

Sidste frist for deltagelse er d. 21. juli også finder jeg en vinder efterfølgende - husk, at du selv er ansvarlig for at tjekke om du har vundet.

Vil du allerede nu gerne have fat i et DIY-Batman-kit, så koster det 100,-kr inkl. forsendelse eller vil du blot have mønster på kappe og maske er det 35,-kr inkl. forsendelse. Kan bestilles på mail turkis@live.dk

22 kommentarer:

  1. Ej hvor fint! Jeg ville sy et til min dreng i str. 5-10 år :-)

    SvarSlet
  2. Lækkert...jeg ville helt klart sy til bettemanden i str 5-10 år :-)

    SvarSlet
  3. Jeg ville sy den fine udklædning til min søn på 5 (str. 5-10 år) Det ville han elske, da udklædningstøj pt er et hit;-)

    SvarSlet
  4. De var altså super fine dine Batboys!
    Jeg ville sy til Conrad, 2-4 år, hvis jeg vandt :)

    SvarSlet
  5. Det er da en skøn give away! Jeg syntes nemlig aller bedst om de hjemmegjorte Give aways! :-) hvis jeg skulle være så heldig at vinde vil jeg sy kostumer til mine to dejlige bonus nevøer på hhv. 5 & 8 år - er helt sikker på, at det ville hitte :-)

    SvarSlet
  6. sikke en fin give away.. Casper på 2 ½ år ville elske at jeg syede et Batman kostume til ham

    SvarSlet
  7. Wauh, for en give away, min søn på to et halvt elsker Batman, så hvad bedre end at kunne begave ham med et kostume, så han kan VÆRE Batman. Jeg vil elske at sy det i str. 2-4 år.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  8. Det vil jeg helt vildt gerne vinde til min store dreng, så kan det være jeg kan opmuntre ham lidt midt i al flytningen... han har bestilt et sæt, da han så jeg kiggede på dem du havde syet til drengene..
    Meget gerne str. 5-10 år, han er ret lang af sin alder :)
    KH Micha

    SvarSlet
  9. Hvor er det sejt :-) min lille Oscar vil være mega cool i sådan et sæt... Krydser fingre for et sæt i str. 2-4 år :-)
    Kh nanna

    SvarSlet
  10. Jeg ville sy til en af mine to nevøer på henholdsvis 5 og 7 år. Det ville være et hit!

    SvarSlet
  11. Det ville være lige noget for min søn David :) str 5-10 år må det hellere være :)

    SvarSlet
  12. Til min fætter Bertel i str. 2-4 år ;)

    SvarSlet
  13. Min lille superhelt Mikkel skal da have et batman kostume i str. 2-4 år

    SvarSlet
  14. Sikke en skøn give away :-) jeg ville elske at kunne sy et batman kostume til min store dreng, i størrelse 2-4 år

    SvarSlet
  15. Hvor fint! Bjarke på snart 4 år skal forkæles med Batman - Han er lidt stor på bruger str. 5-6 år i tøj, så det skal nok være str. 5-10 år.
    m_hoej208ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  16. Vil elske at vinde et i str 6 år til min helt personlige superhelt! Han har klaret SÅ meget den sidste tid, og nu skal vi lave supethelteværelse til ham, så det ville lige være prikken over i'et! Smil til dig, Mia

    SvarSlet
  17. Lige noget min venindes mini Batman, Lukas, vil elsker, så selvfølgelige vil jeg gerne kunne glæde ham.
    Det skal være str. 8-10

    Ena

    SvarSlet
  18. vil gerne sy den til min skjønne nevø albert på 4 år
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  19. Begge drenge er vilde med Batman, så et kit i str. 5-10 år, ville være et hit ;o)

    SvarSlet
  20. Åh det ville lige være noget for min søn Max, mønstret i str 5-10 år

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...