1. juli 2014

Bror t-shirts med bid


Mit første biddrag til Boys Month 2014 er disse "bror t-shirts". Både storebror og lillebror har fået en haj t-shirt, for det passer nemlig med, at der kan blive to t-shirts af en halv meter stof. Det er dog ikke tiltænkt, at de skal have dem på samtidig, men når nu jeg havde stoffet fremme kunne jeg lige så godt klippe og sy en til dem hver.

Jeg synes, at hajstoffet er rigtig fint, men jeg kan simpelthen ikke huske, hvor jeg har det fra! Baggrunden er skøn turkis og den støvede orange står rigtig godt til. I nakken har jeg syet et lille stjernelabel og jeg har lagt ærmer og bunden op med en dobbeltsyning - ikke med dobbeltnål og jeg ejer desværre ikke en coverstich.

Nogle billeder af drengene med dem på kunne være fint, men de er ikke nemme at få lov at tage billeder af. Mønsteret er fra Ottobre (samme mønster i flere af bladene) og sidder fint på drengene. Dog har jeg taget lidt at siderne da Ottobre-bluserne ofte er lidt brede.




21 kommentarer:

  1. De er godt nok flotte.
    Med hensyn til Ottobre - og lidt bredde mønstre...Jeg synes det var mest i de tidlige numre. På det seneste har bredden været mere normal.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Julie - har ikke så mange af de nye blade, men tak for tip :-)

      Slet
  2. haha ja jeg gør det samme, så drengene får også ens trøjer her :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er to fluer med et smæk - brug dit stof og sy til begge drenge :-)

      Slet
  3. Flotte trøjer! :)
    Det kan godt være det ikke er tiltænkt de skal ham dem på samtidig, men hvis muligheden byder sig, ville jeg slå til ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja, manden kan faktisk godt lide når de har ens tøj på så måske de skal have dem på i morgen :-)

      Slet
  4. Hvor er de flotte!
    Boys month er sådan et fint initiativ :-). Jeg ville ønske jeg havde tid til at producere noget og være med. Men jeg må nøjes med at nyde inspirationen i år.
    Og tak for den :-)!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Maj. Du må sige til, hvis du har lyst til at være med - du kan jo sagtens bidrage med drengeting du har lavet før og du har lavet så fine ting til Trond :-)

      Slet
    2. Er det rigtigt, Christine?
      For jeg kunne da godt lave et par 'tour-de-gamle-sager' i løbet af måneden og få støvet de gamle billeder af. Der er masser af gode sager at vise frem, synes jeg :-) !

      Slet
    3. Ja, gør det Maj - dine fine ting tåler bestemt gensyn :-) Jeg sætter dig listen ;-)

      Slet
  5. Hvor er de skønne. Hvis jeg havde masser af tid ville jeg hoppe på din ide med Boys month, men jobbet tager for meget tid. Men måske 1 eller 2 bidrag kan det blive til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt, hvis du har lyst til at være med - og det handler netop ikke om kvantitet, ét indlæg er nok :-)

      Slet
  6. Hvor er de fine dine haj-T's! Jeg er specielt vil med farvekombinationen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ann-Katrine - ja, turkis og orange er en rigtig fin kombination :-)

      Slet
  7. Flotte t-shirts! Jeg er vild med den farvekombination, og jeg synes, at hajerne er rigtig seje!

    SvarSlet
  8. Så har jeg fået lavet en collage og månedens første indlæg - vel det som kan betragtes som en præsentation. Er jeg mon med nu?
    Skriv i glæde på et indlæg før - det kan jeg ikke genfinde, men nu skriver jeg så igen her ;)
    Sig endelig til, hvis der er noget jeg mangler at gøre for være med i denne spændende dele-viden-inspirations-kreds...
    http://linneasunivers.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er selvfølgelig med Linnea - og fint indlæg du har lavet :-)

      Slet
  9. Hvor er de skønne! Elsker kombinationen af turkis og orange - og du er så god til det med de små detaljer; fx her dine stjerner :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lilly - små detaljer er altid godt, men det bliver ikke til så meget andet når der skal syes til to drenge og storebror mangler tøj!

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...