8. juli 2014

Boys Month på Instagram

I år er Boys Month også at finde på Instagram - og husk, at du kan kigge forbi @Boysmonth selvom du ikke har Instagram. Der er ok med aktivitet med tag #BoysMonth2014 og jeg holder siden opdateret med repost af nogle af de skønne bidrag. Siden iPad-skærmbillede er taget er der kommet flere billeder og followers - men det kunne være skønt med flere. Især jer, der ikke har en blog får nu muligheden for at bidrage til Boys Month 2014 og vise jeres fine drengeting frem.

Mange af årets BM-deltagere har også en instagram-profil og det er selvfølgelig helt i orden at deltage begge steder. Personligt har jeg vist forskellige færdige eller igangværende drengeprojekter frem - som efterfølgende kommer på bloggen med bedre billeder med "det rigtige kamera".

2 kommentarer:

  1. synes det er rigtig fint at det er muligt at deltage begge steder... Jeg har jo ikke gang i så meget, men det er nemt og hurtigt lige at lægge op på instagram med de småting der er... Pga. flytning bliver mine billeder fra instagram dog også brugt i mine indlæg - jeg aner ikke hvor mit kamera er :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, instagram er god til hurtigt at vise lidt frem - men synes nu stadig, at bloggen er bedre til at vise sine ting frem og skrive lidt mere uddybende indlæg :-)

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...