3. juli 2014

Boys Month - i Stof2000 nyhedsbrev!


Har I set Stof2000´s nyhedsbrev i dag? Annette har kontaktet mig og spurgt om hun måtte låne mit billede og skrive om drenge-temamåneden - og det måtte hun selvfølgelig gerne! Boys Month er jo netop for at sætte fokus på kreative projekter til og med drenge - også er det jo skønt, at Stof2000 også vil bidrage til at udbrede kendskabet til Boys Month. (Linket er dog forkert - til Batman-indlæg i stedet for BM)

Nu hvor jeg alligevel skrev med Annette om nyhedsbrevet - så fik jeg lokket hende til at lave en skøn Drenge-kreapakke. I dag har jeg været i Stof2000 i Aarhus og hente en KÆMP pakke fyldt med skønne materialer til rigtig mange drengeprojekter! Og der kommer selvfølgelig en GiveAway til jer - skal bare lige have taget billeder :-)

2 kommentarer:

  1. Ej hvor lyder det bare lækkert, læste det godt lige på stof2000 FB side.
    Ærgerligt at jeg skulle på arbejde, ellers havde jeg med glæde mødtes til en kop kaffe.
    Tænkte på, om du evt skal noget på lørdag?

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...