16. juli 2014

BM2014: Update 2

Så er det tid til endnu en BM-Update - og endnu en fantastisk samling af inspiration til kreative projekter med fokus på drengene. Jeg bliver nøden til at gentage mig selv og skrive, at jeg er SÅ overvældet og glad for den utrolige opbakning der er til BM2014. Der bliver virkelig produceret og fremvist utrolig mange skønne og inspirerende drengeting frem og det er så dejligt at se, at I er søde til at besøge hinanden.

Der er 50 deltagere af Boys Month 2014 - og er der flere, der har lyst til at være med, kan du stadig godt nå at melde dig til. Se listen her

Det er 4. år, at jeg afholder Boys Month og det er vigtigt for mig, at understrege, at tema-måneden ikke er for at fremhæve mig selv - derfor har jeg i denne BM-update ikke medtaget mine egne drengeindlæg.

Jeg har været på Ærø i fire dage og har ikke fået kommenteret så meget, men jeg har skam været forbi jer allesammen. Dog kan jeg have overset et indlæg eller to - så skriv lige en kommentar med link :-)

I år har jeg foreslået jer, at lave jeres egne temaindlæg - især hvis man måske ikke når at lave så meget her i juli, så har I mulighed for at vise nogle af jeres tidligere hjemmelavede drengeting. Det er der mange af jer, der har gjort - og de er samlet til sidste i denne update.

Først er der disse fra d. 7. juli, der ikke kom med i BM-Update 1

8. JULI

9. JULI

10. JULI

11. JULI

12. JULI


15. JULI

Temaindlæg
Eventyr gennem livet: Div. drengeting
Fru Flittig: T-shirtsBluser
Snoretoppen: Redesign
Ramsgaard: Dekorationsidéer
Tanker fra Anker: Praktisk indretning til drenge
En elefant: Div. drengeting
Hyggefabrikken:
SommertøjBluser, Bukser, Strik & hæklerier, Soveudstyr, Nattøj

Præsentationer

Give Aways
Du kan vinde en af Helenas skønne drenge-tegninger her
Og en fin butterfly hos Ann-Katrine her

Og husk, at der er sidste frist for deltagelse af 
den Kæmpe Stof2000-drengepakke i morgen d. 17. juli 

Næste update kommer d. 23. juli

3 kommentarer:

  1. Hold nu op for en bunke lækre ting, det er jo helt vildt, så meget der bliver postet. Det er fedt at være en del af, tak fordi du gider samme sammen på det Christine, det er jo et kæmpe arbejde.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  2. SÅ mange fine og inspirerende drengeting. Der findes en masse heldige drengebørn derude :-)
    /Rikke

    SvarSlet
  3. Fedt med dit kæmpe arbejde. Det er jo overvælende så dejlig stor opbakning. Elsker dine temaer.
    Jeg har lavet to indlæg der ikke er med. Et den 4. Og et den 11 det fra den 11. Er et opslamæingsindlæg.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...