8. juli 2014

BM2014: Update 1

Så er det tid til den første af 4 Boys Month Updates. Den første uge i drengemåneden har allerede budt på enormt overvældende mange skønne og inspirerende indlæg. Fantastisk at I er så aktive og kreative - og alsidige. Det er SÅ skønt at komme rundt og kigge på jeres blogs og jeg håber, at I kan mærke den ekstra aktivitet, der allerede nu kan mærkes med søde kommentarer - bliv endelig ved med det: alle bliver så glade for at få en kommentar (jeg forsøger at nå rundt til jer alle, men har problemer med at skrive kommentarer fra iPad)

At deltage i Boys Month handler ikke om at lave mest - men at have lyst til at bidrage med mindst ét indlæg. Derfor har jeg i år ikke skrevet blognavne, men viser billeder af alle de inspirerende BM-indlæg med direkte links til alle jer skønne bidragydere.

Her får I første BM-update: en fantastiske samling
af inspiration til kreative projekter til drengene:

1.JULI

2. JULI

3. JULI

4. JULI

5. + 6. JULI

7. JULI
Shorts (+ lillesøster) // Puder // T-shirt // Vikingebukser

Micha er ved at flytte, men har på forhånd lavet fine collager af de ting hun har lavet det sidste års tid (siden BM2012): Drengestrik + Bluser og bodyer

Præsentationer
Det er selvfølgelig valgfrit om du har lyst til at lave en BM-præsentation på din blog. Du er også velkommen til at sende mig en collage med nogle af dine drengeting også laver jeg løbende nogle præsentationsindlæg. 
Følgende har lavet nogle fine og forskellige slags præsentationer:

Lise: Savværksvej
Nanna: Stjernepus
Janni: Klumpens mor
Karen: Hottentotten

Og dertil har mange af jer lavet et - "jeg er med i Boys Month"-indlæg og/eller indlæg med billeder af materialer til jeres drenge-projekter m.v. Så antallet af BM-relaterede indlæg er over 70 den første uge!

Husk at deltage i giveaways her på bloggen:

Laver du også en drenge-giveaway må du gerne skrive til mig :-)

Har jeg overset dit BM-indlæg så skriv til mig med link, 
så kommer det med næste gang

Næste BM-Update kommer d. 16. juli


20 kommentarer:

  1. Sikke en flot Update Christine, virkelig et flot stykke arb. Du gør :-)
    Dejlig med så meget inspiration, og glæder mig til endnu mere
    Kh nanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nanna. Updates tager lang tid at lave - men de er så skønne at have efterfølgende og ser brandgodt ud når alle indlæg er samlet :-)

      Slet
  2. Tak for en fin update! Jeg kan se, at jeg stadig mangler at besøge en blog eller to, men det vil jeg se at få gjort snarest. Hvor er det dejligt inspirerende med sådan en temamåned som Boys Month 2014. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er nemlig fantastisk at opdage så mange nye fine blogs :-)

      Slet
  3. Ja det er virkelig sjovt at følge/være med. Jeg har fået så mange idéer til nye shorts til drengene, at jeg slet ikke ved hvor jeg skal begynde :-) Tak for det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt at du allerede har fået inspiration til nye projekter :-)

      Slet
  4. Hold nu op et flot og stort arbejder du gør.
    Det er super fedt at være med!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, stort arbejde - men det hele værd :-)
      Dejligt, at du har lyst til at være med i år Kristina

      Slet
  5. Tusind tak for en super opdatering Christine - det er da en kæmpe arbejde. Jeg har været i sommerhus den første uge, og med meget sporadisk internetforbindelse var det svært at følge med og få kommenteret, så det her indlæg er perfekt for mig :-D
    Dejligt at der sker så meget i blogland og jeg kan se at der er mange, for mig, nye blogs jeg skal have kigget på - det er jo en fornøjelse :-D
    Mange hilsner,
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette - ja, Updates er netop fantastiske, hvis man ikke lige har nået rundt til alle blogs og med de mange deltagere der er i år er det lige før jeg heller ikke når det!

      Slet
  6. Det er en god mdr. at lave det i for man kan mærke på jobbet at der er mange som har ferie, og nogle gange skal tiden jo gå med et eller andet, så en tur på div blogs er altid en god adsprædelse.
    Men hatten af for dig, det er et stort arbejde du laver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er skøn adspredelse at samle inspiration og opdage nye blogs - på arbejdet ;-)

      Slet
  7. Hvor er det hyggeligt at være med :-) Tusind tak for det store stykke arbejde du gør!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at du har lyst til at være med - og tak :-)

      Slet
  8. Hatten af for dit arbejde Christine, jeg nyder i hvertfald at kunne bidrage med et par enkelte indlæg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Helena - og hyggeligt at du vil være med i år :-)

      Slet
  9. Tak for dit utroligt store arbejde Christine :)

    SvarSlet
  10. Christine, det er bare SÅ skønt at være med - og at "møde" en masse nye bloggere med samme passion for at sy og være kreativ :-) Jeg nyder det max! Tak for dit initiativ - dejligt med denne slags overbliks-update :-) Jeg glæder mig til at få klikket ind på alle de fine links.

    Jeg har dog et teknisk spørgsmål: kollager med billeder -- hvordan laver man dem - kræver det et specielt program????

    Ser frem til resten af denne inspirerende måned :-) KH L

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt, at du har lyst til at være med Lilly :-)

      Til disse collager har jeg brugt picmonkey.com - det er ret nemt :-)

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...