2. juli 2014

BM2014 - De skønne bidragydere

Først og fremmest vil jeg sige tak - tak til alle jer, der vil være med til at skabe en fantastisk måned med skønne hjemmelavede ting til drengene. En hel måned med fokus på drengene og netop gøre opmærksom på, at der er rigtig mange fine og kreative ting man kan lave til og med drenge og det bestemt ikke er kedeligt!

Alle deltagere kan (valgfrit) sende mig en collage med billeder af nogle af dine drengeting også laver jeg nogle præsentationsindlæg i løbet af Boys Month. Tidligere var det kun nye "drengebloggere", der fik præsentationsindlæg - men I år synes jeg, at alle skal have lov, for det er så dejligt, at have jer med, der har deltaget i tidligere Boys Months.

Og her er så den lange liste med alle de skønne bidragydere. Listen opdateres løbende - så er du ikke på listen, men gerne vil deltage i Boys Month 2014, så skriv blot en kommentar her på bloggen :-)

Bidragydere Boys Month 2014
(opdateret 28.juli - 53 deltagere)


*Deltaget i tidligere Boys Months

Nye deltagere BM2014:


Nyt i år er, at det nu også muligt at deltage uden blog på Instagram.
Jeg har lavet profilen @BoysMonth, hvor jeg prøver at samle op på alle bidrag med tag #BoysMonth2014 Efterfølgende kan profilen fungere som fortsat inspiration og mulighed for at bruge tag #BoysMonth hele året.
Har du både blog og Instagram er du selvfølgelig velkommen til at deltage begge steder.



20 kommentarer:

  1. Tak for initiativet til Boys Month, Christine! Dejligt med så mange deltagere. Jeg vil nyde at gå på opdagelse i Blogland og få ny inspiration. :-)

    SvarSlet
  2. Fantastisk der er så mange deltagere!! God idé, helt sikkert! Jeg kunne også tænke mig at være med engang, men er på vej på højskole de næste 2 uger og bagefter ferie... så juli er bare ikke en god måned for mig ; ) Er det altid i juli?

    SvarSlet
  3. Boys Month har været i juli og august én gang. Jeg overvejer at lave en en vinter Boys Month, da der er mange vinterting, der ikke bliver vist frem her om sommeren - men erfaring viser, at trods ferieplaner er det ofte i juli de fleste har mere overskud til temamåneder.
    Men sig til, hvis du får tid til et drengeindlæg :-)

    SvarSlet
  4. Hej Christine
    Trods langvarigt fravær fra min egen blog, og til dels blogeverdenen er jeg så småt ved at vende tilbage:-) en kickstarter for at komme igang igen kunne være at deltage i boys month, hvis det da stadig kan nåes! Jeg har da et par ting jeg kan bidrage med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla - ja, det kan da være en god anledning til at komme igang :-) Du kommer på listen - dejligt, at du har lyst til at være med

      Slet
  5. Sikke en dejlig ide du har fået. Jeg er hoppet med på vognen på min blog www.dutterier.blogspot.dk. Synes det er en super ide og jeg venter en lille dreng til oktober, så det er også vildt belejligt, at have endnu en god undskyldning til at lave små drenge ting ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt Kristina - du er kommet på listen. Dejligt, at du har lyst til at være med :-)

      Slet
  6. Jeg har lige set der er reklame for Boys Month i Stof2000's nyhedsbrev! ;) 👍

    SvarSlet
    Svar
    1. Vil du videresende nyhedsbrevet til mig på turkis@live.dk - jeg har nemlig ikke modtaget det endnu og har glædet mig til at se det! :-)

      Slet
    2. Så skulle det gerne være sendt til dig :)

      Slet
  7. Som altid, vildt imponeret over dit store arbejde. Tak fordi du gider.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker Boys Month - også selvom der er meget arbejde i det, så er den skønne aktivitet og opbakning + fantastisk inspiration det hele værd :-)

      Slet
  8. Er det mon for sent at melde sig.. Hvis ej så vil jeg da gerne deltage med et bidrag eller 5

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bestemt ikke for sent - jeg har faktisk sat dig på en "måske-liste", men nu kommer du på den rigtige liste ;-)
      Dejligt, at du har lyst til at være med

      Slet
  9. Hei, jeg har også lyst å delta på min blogg www.vonmoranville.no Jeg lager et innlegg der med bidrag etterhvert. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt Heidi! Du er årets første norske deltager - dejligt at du har lyst til at være med :-)

      Slet
  10. Hejsa. Jeg vil også meget gerne deltage, har først lige fået bloggen op at køre, men har masser af sy-projekter til min søn - så en god anledning til at få dem lavet, vil da være at melde mig til Boys Month 2014 ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt Lisbeth - du er nu på listen, dejligt at du har lyst til at være med :-)

      Slet
  11. Hvis jeg kan nå det, vil jeg gerne være med. Jeg har været meget syg længe, men kunne godt bruge et lille spark bag i for at få lavet lidt ved symaskinen. Kh Maria (min-mors-mirakler.blogspot.dk)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...