3. juli 2014

BM-GiveAway: Kæmpe drenge-krea-pakke!

Du kan vinde denne kæmpe drenge-krea-pakke med rigtig mange meter stof, mønstre og strygemærker - fra Stof2000, der i år også vil være med til at sætte fokus på kreative projekter til drengene. De har skrevet om Boys Month i deres nyhedsbrev i dag (3.juli) - og sponsoreret denne fantastiske pakke til en heldig vinder!

Fleece, babyfløjl, velour og isoli
Demin, chambrey, sportsstof, ternet bomuld, babyfløj og øko-bomuld
Forskellige fine prints (her kun et udvalg)
Mønstre til både de store og små drenge - og fine strygemærker

Ja, med sådan en pakke er der i hvert fald ingen undskyldning for ikke at få lavet en masse skønne drenge-ting. Stofstykkerne har forskellig størrelse, men flere af dem er meget store.

NB! 
"Vinderpakken" bliver ikke 100% identisk med ovenstående pakke - men en tilsvarende lækker pakke, der også afhænger af udvalget i den butik du afhenter den

Sådan deltager du:
Skriv blot en kommentar til dette indlæg
Husk navn og din mail, hvis du ikke har en blog
- men husk, at du selv er ansvarlig for at tjekke om du har vundet.

Sidste dag for tilmelding er d. 17. juli.

*grundet enorm mængde spam er jeg desværre nødsaget til at lukke for anonyme kommentarer. Beklager at det begrænser muligheden for deltagelse (det er imidlertid hurtigt at oprette en googlekonto)

Da det er en meget stor pakke, skal den afhentes i nærmeste Stof2000-butik

Dette er en sponsoreret giveaway af Stof2000 - jeg har selv modtaget tilsvarende produkter

142 kommentarer:

  1. Jeg er selvfølgelig med:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  2. Jeg vil da også mægtigt gerne være med :)

    SvarSlet
  3. Nøøøj, en flot give away! Den vil jeg gerne vinde. Og måske skulle jeg snart ind i Stof2000 igen. Bare sådan fordi ... :-)

    SvarSlet
  4. Wow, tænk hvis jeg vandt!

    SvarSlet
  5. Sikke en masse lækre ting du udlover. Spændende at se hvem der vinder. Jeg krydser i hvert fald fingre.

    SvarSlet
  6. Krydser fingre :-) Karin Bech (kasb@dti.dk)

    SvarSlet
  7. Jeg er helt klart med😜
    Hilsen Anne Skjødt
    anness@live.dk

    SvarSlet
  8. Det ville være så fantastisk at vinde den pakke da lillemanden snart starter i naturdagpleje og nok kommer til at forbruge enorme mængder tøj. Og det er godt nok et fint udvalg :) . Tusind tak for Boys Month det er et genialt initiativ ! Man får helt lyst til at starte en blog til kreationerne selv.
    Carina Pedersen carinac.c.pedersen@gmail.com

    SvarSlet
  9. Den vil jeg gerne vinde - 3 ud af mine 6 børn er drenge;0)

    SvarSlet
  10. Jeg er med 😄 Super med Boys Month - og skønt at os uden blog kan være med via Instagram.

    Christina
    Welling.christina@gmail.com

    Instagram: fruwelling

    SvarSlet
  11. Selvfølgelig deltager jeg - Det ligner en drømmepakke af rang!

    SvarSlet
  12. Jeg er gerne med! Dejlig udfordring :-)

    SvarSlet
  13. For pokker en fin pakke! Jeg deltager :-)

    SvarSlet
  14. Jeg er med. ..gid jeg vinder :)
    Marianne
    mwilms@gmail.com

    SvarSlet
  15. hvor fint. Jeg håber jeg vinder.
    hilsen Kristine (kristine_hp@hotmail.com)

    SvarSlet
  16. Hold nu op, en lækker pakke! Krydser fingre!

    SvarSlet
  17. Den pakke vil jeg da super gerne vinde :)
    Hilsen Tine K
    Tinenk@live.dk

    SvarSlet
  18. Åh lækker GA - jeg er med :)

    SvarSlet
  19. Lækker lækker give away, jeg er selvfølgelig med:)

    SvarSlet
  20. Sikken en fin pakke, jeg deltager meget gerne :)

    Kh. Christine (juhl-eg-riis@mail.dk)

    SvarSlet
  21. Det er da en vildt flot drenge pakke! - dejligt både med reklame og give away!
    Jeg kan selvfølgelig bruge den, og vil gerne deltage! ;)

    SvarSlet
  22. Jeg iler med at kommentere - vil selvfølgelig super-gerne vinde denne skønne pakke.
    Mail: anettelinnea@pc.dk
    Blog: linneasunivers.blogspot.com
    Håber heldet er med mig ;-)

    SvarSlet
  23. Haps, den vil jeg meget gerne vinde!!

    Mette, (meddelein@gmail.com)

    SvarSlet
  24. Den vil jeg sørme gerne have fingre i 👍 mail janni374@gmail.com

    SvarSlet
  25. Hvor lækkert. Jeg er helt sikkert med. Krydser fingre
    Vh. Anne
    anne.kaerholt@gmail.com

    SvarSlet
  26. Du skal da helt sikkert også regne mig med :-)

    SvarSlet
  27. Jeg er så meget på ☺ Har to drenge så det her må være den ultimative drømme pakke ☺

    Kitt
    kitt@locander.dk

    SvarSlet
  28. Krydser krydser fingre... Super initiativ med Boys Month. Jeg håber at kunne være med til næste år.

    Mvh
    Tina
    http://hjemmeproduceret.blogspot.dk

    SvarSlet
  29. Det kunne være dejligt
    Mvh
    Mette

    SvarSlet
  30. Ej den gad jeg godt nok gerne vinde!!!! Sikke mange skønne ting jeg kan lave til mine drengebasser af alt det stof :)

    Anne (annejimse@yahoo.dk)

    SvarSlet
  31. Wauv, den vil jeg gerne vinde ... sikke en masse lækkert stof

    SvarSlet
  32. Sikke en fin give away. Jeg vil elske at sy til min dreng af det.

    SvarSlet
  33. Sikke en masse fint stof. Det ville ikke være dårligt at vinde :-)

    SvarSlet
  34. Vil helt sikkert gerne være med, min dreng har efter spurgt noget nyt tøj.
    / Maia (mejse2109@gmail.com)

    SvarSlet
  35. ja hvor stort. Jeg vil også være med :-)

    Metteravn@gmail.com

    SvarSlet
  36. Øj, det ville være et kup at vinde

    SvarSlet
  37. Øj en fed give away :-) Den vil jeg da gerne vinde, så jeg kan sy en masse lækkert til min søn Hjalte :-)

    SvarSlet
  38. Hold da op en Give Away - den gad jeg godt vinde!!! :o)

    SvarSlet
  39. Nøj den vil jeg gerne vinde, så der kan blive syet til mine to små drenge:) Hilsen May (may_louise71@hotmail.com)

    SvarSlet
  40. Den præmie vil jeg super gerne vinde. Jeg ender næsten altid med at købe pigestof"

    SvarSlet
  41. Lækkert, det kunne blive til fine gaver til Sejr Virgils aller første fødselsdag sidst på måneden ❤️God karma, Pia Luna (pia@hallwyl.dk)

    SvarSlet
  42. Er med, følger især op IG

    SvarSlet
  43. Wow. Flot give away. Den vil jeg sørme gerne vinde. Følger nysgerrigt boyz Mount 2014.

    SvarSlet
  44. Sikke en masse fine sager. Dem vil jeg meget gerne vinde så jeg kan kreere en masse fint til min Sigurd, som snart fylder et år :-)
    Med venlig hilsen Kamilla (kamilla-louise@hotmail.com)

    SvarSlet
  45. uhhhaaa .. jeg krydser fingre for at jeg er den heldige.. :o)

    SvarSlet
  46. Wauw en lækker pakke. Får pt syet for lidt til min søn, med denne pakke vil jeg få ny inspiration til igen at lave lækre drenge ting. Mvh Rikke norkletoserne@gmail.com

    SvarSlet
  47. Nøj, sikke en fantastisk give-away. Jeg har godt nok ingen drenge, men jeg kan sagtens se en masse pigetøj for mig i de stoffer. Og så kan der jo syes en masse til nevøerne og de mange små drenge i omgangskredsen :-)

    SvarSlet
  48. Åhhhh den vil jeg bare super gerne vinde :-)

    SvarSlet
  49. Den vil jeg da rigtig gerne vinde..

    SvarSlet
  50. Ihh den vil jeg gerne vinde. Har et rimelig stort lager af "pige" stoffer, men mangler i den grad stof til lillemanden.
    Mvh Sandra (sandra@hhb69.dk)

    SvarSlet
  51. Den kunne jeg godt bruge

    SvarSlet
  52. Hold nu op en fin give away! Håber!
    Skrivtildittelindberg@gmail.com

    SvarSlet
  53. wow jeg er klart med det er en super fed give away :-)

    helle@mody.dk

    SvarSlet
  54. Jeg er med! Hvis jeg skulle være så heldig at vinde havde jeg også en adresse i DK.
    mvh Geertje

    SvarSlet
  55. Det var da en fantastisk lækker præmie! Hvis jeg er heldig, så kan Bjarke Nanu få noget nyt hjemmesyet tøj.
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  56. Lækker give away, den vil jeg gerne vinde :) Hilsen Marlene (marlenekronborg @ hotmail . Com

    SvarSlet
  57. Wow! Jeg er helt sikkert med ;) kh Pia

    SvarSlet
  58. Nøøøj, den vil jeg gerne vinde... Kunne være så spændende med nye mønstre, og skønne materialer.... Der bliver krydset over det hele :-)
    Kh nanna

    SvarSlet
  59. det ville være skønt at vinde
    Kirsten Odense
    da

    SvarSlet
  60. mail Kirsten Odense
    dalhoj@dsa-net.dk

    SvarSlet
  61. Ej, det er en fed giveaway :-). Den vil jeg vildt gerne vinde.
    Mvh Trine (trineldalsgaard@gmail.com)

    SvarSlet
  62. Hold da op, hvor er det en flot præmie! Det er da frygtelig pænt af dem, at de har lyst til at sponsorere alt det :) Den kunne jeg da godt tænke mig at få fingre i ;)
    kh Michelle

    SvarSlet
  63. Nøj den pakke kunne jeg godt bruge til at sy en masse til min nevø.
    Er selv igang med at sy et drenge patchwork tæppe :)
    Søs Jørgensen
    sospigen@hotmail.com

    SvarSlet
  64. det ser lækkert ud... jeg er gerne med :)

    SvarSlet
  65. Uha, den er jeg da selvfølgelig med på :-)

    SvarSlet
  66. Wau for en give away - den er jeg helt klart med på

    SvarSlet
  67. Jeg er også med. Der er til mange gode projekter i den pakke - ann@hyldegaarden.com

    SvarSlet
  68. Lige lækkerier eller hvad! :) Deltager meget gerne1

    SvarSlet
  69. Jeg vil gjerne være med - fint med litt fokus på drengene :)

    SvarSlet
  70. Hold da op, hvor kunne det være skønt at vinde sådan en pakke. Er bestemt med.

    SvarSlet
  71. Sikke en lækker give away! Jeg er helt bestemt med og krydser fingre XX

    SvarSlet
  72. Hvem vil gerne vinde den :-)
    Serenakristensen@live.dk

    SvarSlet
  73. Hvor lækkert! Jeg lægger gerne et lod i puljen!!

    SvarSlet
  74. Hold da op en flot give away. Den vil jeg gerne være med på. Er ved at se om jeg kan starte en blog op med mine kreasysler som også includere tøjsygning til mine tre drenge, så det kunne være fedt med en god start pakke.
    Jeanette. (oernedalen@hotmail.com) (wibelu.blogspot.com når den kommer godt igang.)

    SvarSlet
  75. Hvem vil ikke gerne have sådan en pakke??? Jeg kan i hvert fald se utrolig mange skønne ting man kan gøre med den!

    SvarSlet
  76. Jeg ligger også lige et "lod" :)

    Maj, majjuul@gmail.com

    SvarSlet
  77. Wauw med wauuuuuuw på. Jeg er klart med:-)
    Kh Jonna

    SvarSlet
  78. Hold da op! Det er vel nok en flot give away! Jeg napper helt klart et lod, for sikke mange fine og finurlige kreationer man kan lave med sådan en kæmpe guf-pakke! :-)

    SvarSlet
  79. Wow en fantastisk pakke. Den må da meget gerne bo hjemme hos mig. Så er der i hvert fald ingen undskyldning for ikke at sy mere til mine drenge..
    Kh Helle
    Helleswille@gmail.com

    SvarSlet
  80. Jaaaaa den vil jeg vildt gerne vinde!!! Jeg har ikke nær så meget drengestof som pigestof, så denne pakke ville pynte så meget i syværelset :-)

    Joyshinika@hotmail.com

    SvarSlet
  81. WOOOW! Sikke en vidunderlig pakke - den kunne jeg rigtig godt tænke mig at vinde :-)))))) KH L

    SvarSlet
  82. SKØN give away!
    Jeg vil selvfølgelig være med (ligesom alle de andre ;o)).
    Kh Maj

    SvarSlet
  83. Hold da helt op - jeg er i den grad med.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  84. Tjuhej den vil jeg gerne vinde den pakke. Den er jo spækket med lækre sager! Godt arbejde Christine :-)

    SvarSlet
  85. Oh la la - sikke en vældig pakke! Den vil pynte på min dreng :)

    God weekend

    :) charlotte, charlotzen@yahoo.dk

    SvarSlet
  86. Dét vil jeg godt nok gerne vinde!! Hold da op en pakke!!! :-D
    penillehjortnaes@gmail.com
    www.en-quindes-bekendelser.blogspot.com

    SvarSlet
  87. Fedt, den vil jeg også gerne vinde!
    foghsarah@gmail.com

    SvarSlet
  88. Den vil jeg også gerne være med i lodtrækningen om.

    SvarSlet
  89. WAUW - jeg syr rigtigt meget til mine to børneunger - en dreng og en pige - og med to mere på vej - også en dreng og en pige - kan jeg hurtigt gøre kål på den flotte pakke - hvis jeg vinder, vil drengene komme i første række - i hvert fald i køen til farmorproduceret tøj :) - mange hils fra Karin - valeurkarin@gmail.com

    SvarSlet
  90. Det er dælme en fin pakke! Den ville helt sikkert blive brugt herhjemme! :-)

    SvarSlet
  91. Nøj hvor ser det dejligt ud. Jeg vil også være med, da jeg skal være farmor til september ;)
    Gerdaipauk@gmail.com

    SvarSlet
  92. ihh den vil jeg da gerne have fingre i!! der er noget til begge mine drenge. mvh Anja - anjamosskovterp@gmail.com

    SvarSlet
  93. Uhhh! Den pakke vil jeg SÅ gerne vinde!.. har næsten ingen drengestoffer, men en masse pink..

    Leark@ofir.dk

    SvarSlet
  94. Den pakke må gerne lande i min postkasse, for vel kan ikke bruge nogle nye stoffer

    SvarSlet
  95. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  96. Nøj en lækker give away:)
    Tror det er 2 år siden jeg sidst har vundet en give away, det må jo være fordi jeg har sparet al mit held op til den her;)

    SvarSlet
  97. Jeg kan godt forstår, at det vælter ind med deltagere på denne give away. Hold nu magle, hvor er den stor og flot! Jeg krydser fingre og håber!
    Kh Astrid
    afmunksgaard(a)gmail.com

    SvarSlet
  98. Fuldstændig lækker give away, vil da rigtig gerne forbi "min" stof 2000 og hente gevinsten :)

    SvarSlet
  99. Lækkert! -og skøn måned for os med drenge ;)

    brohusp@yahoo.com

    SvarSlet
  100. Sikke en lækker Give Away og jeg vil såååå gerne deltage!

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    XXX for at jeg er den kanon heldige!!

    SvarSlet
  101. Ville være så fedt at vinde lidt lækkert til brug til guldklumperne :)
    KH Micha

    SvarSlet
  102. Nøj, den ville være sjov at vinde. Jeg er med;-)

    SvarSlet
  103. Fine sager! Jeg er også med! :)

    SvarSlet
  104. Den er jeg også med på!!!!

    SvarSlet
  105. Jeg er med og krydser alt der kan krydses.
    M.svendsen1981@gmail.com

    SvarSlet
  106. wau en præmie, x fingre
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  107. Sikke en fantastisk gave. Har lige arvet en symaskine, og vil så gerne lære at sy. Derfor vil det være fantastisk at kunne glæde nogle af de små drenge i vennekredsen med nogle seje hjemmesyet ting. Vh Didde (Didde.haslund@gmail.com)

    SvarSlet
  108. WAUW en lækker pakke. Den deltager jeg meget gerne i at vinde :)
    Unni.kure@gmail.com

    SvarSlet
  109. Jeg vil også gerne deltage...

    SvarSlet
  110. Sikke en flot gave, den vil jeg gerne vinde ;-)

    SvarSlet
  111. Sikke en lækker give-away!
    zoomsnoren@gmail.com

    SvarSlet
  112. Sikke en flot give away, de ville jeg MEGET gerne vinde. Så jeg kan få lavet en masse til min nu 2 årige dreng.
    Kh maria (Maria@retro-vintage.dk)

    SvarSlet
  113. Super inspirerende Giveaway..... Og med ny
    symaskine er det lige noget jeg kan bruge.
    lailah64 (a) hotmail.com

    SvarSlet
  114. Skøn pakke :)
    Jeg syr ikke selv, men min veninde ville elske den :)

    Vh Pia (gojerne@gmail.com)

    SvarSlet
  115. WAUW! Skøn pakke!
    Jeg syede meget til min datter da hun var yngre, men er aldrig rigtig kommet igang igen efter min søn kom til verden, men den pakke her kunne nok sætte gang i mig igen!
    Jeg krydser fingre.

    SvarSlet
  116. Sikke en lækker pakke! den vil jeg da også meget gerne have fingrene i :)

    SvarSlet
  117. Sikke da en fantastisk flot giveaway, den vil jeg meget gere vinde. Der kan blive til RIGTIG MEGET lækkert til specielt bettemanden ;-)

    SvarSlet
  118. Nøj, den pakke må gerne lande hos mig.

    SvarSlet
  119. Super give-away. Med sådan en pakke ved jeg lige, hvordan jeg skal spendere min sommerferie :)
    Louise (superprinsessen@gmail.com)

    SvarSlet
  120. Jeg vil også gerne være med! Så skal der sørme sys til sønnike ;-)
    mskov.nina@gmail.com

    -Nina

    SvarSlet
  121. Det hadde vært noe!! Potensiale for mange fine gutte-klær!
    Heidi

    SvarSlet
  122. Øj, sådan en pakke ville jeg gerne vinde. Jeg er så dårlig til at købe stof til min søns tøj (ender altid ud med noget til datteren) - så her ville det jo bare komme som sendt fra himlen :-)
    Helle Skaaning, mail: skaaning.helle@gmail.com

    SvarSlet
  123. Sådan en pakke kunne jeg godt bruge!
    Christina@reffs.dk

    SvarSlet
  124. Hold da op en god pakke at vinde! Johanne N, johannesoeenaldal@gmail.com

    SvarSlet
  125. Krydser fingre :)
    maria_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  126. Jeg er med! Sikke en lækker pakke!
    /Rikke

    SvarSlet
  127. Fin ide med en "drenge samling"
    Det "spiller" jeg gerne om

    SvarSlet
  128. Sådan en pakke sætter rigtig gang i sy-lysten, og det er godt, når man er drengemor, for ikke nok med, at der er mindre inspiration at hente, butikkerne har også en helt skæv fordeling, så vi må selv lave det sjove og anderledes til dem. Så super med boys month!

    SvarSlet
  129. Jeg vil også rigtig gerne være med, det ville klæde mine to drenge på 2 og 3 år :-)

    SvarSlet
  130. Den vil jeg virkelig, som i VIRKELIG gerne vinde :-)
    Så kan der rigtig laves lækre ting til Sofus..

    SvarSlet
  131. Dejlig pakke. Jeg deltager gerne :-) god dag.

    SvarSlet
  132. Wauw for en fin pakke!!
    Jeg har akkurat i dag fået genåbnet min ellers hackede blot, og kan da lige nå at deltage.
    Det betyder desværre også at mine bidrag til Boys Month kun blev via I, men der har jeg da også fået bidraget lidt:)
    Jeg krydser fingre:)

    SvarSlet
  133. Ville elske at lave noget spændende til drengene med det lækre stof!
    Så jeg deltager gerne :)

    SvarSlet
  134. åhh hvor lækkert... ville jeg gerne vinde :-)
    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  135. Jeg er da med ;)

    /maja-Louise
    m-lhc (a) hotmail.com

    SvarSlet
  136. Uha jeg skal da også lige nå at være med :-)

    SvarSlet
  137. Hold da fast, jeg havde slet ikke set denne lækre give away og selvfølgelig kunne jeg tænke mig at vinde :D Så har jeg en undskyldning for at komme i gang med at lave noget til den ældste igen :D

    SvarSlet
  138. Jeg er bestemt også med da :o)
    brittjuul81@gmail.com

    SvarSlet
  139. Nøj den gad jeg godt at vinde :)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...