19. juli 2014

BM GiveAway: byPePe raketplakater

Dygtige Pernille, som er kvinden bag ByPepe har lavet disse 4 raketplakater - der er fine hver for sig, men skønne at have sammen. I forbindelse med Boys Month vil Pernille gerne forære disse 4 plakater til en dreng, der mangler noget fint til væggen.

Alt du skal gøre for at deltage er at skrive en kommentar herunder
Sidste dag for deltagelse er d. 29. juli.

Pernille vil blive rigtig glad, hvis du vil kigge forbi hendes facebook-side og gerne like - men det er ikke et krav for deltagelse og det giver ikke ekstra lod.

13 kommentarer:

  1. Hvor er de fine! Bjarke Nanu mangler en fin plakat til sit værelse eller fire. Dejligt med kunst til børnevæggene, der sætter fantasien i gang :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  2. De er fede!
    Vi mangler i den grad pynt til drengeværelset i den nye hus vi flytter ind i om 1 måned, så jeg krydser fingre!

    SvarSlet
  3. uha.. de ville pynte hos Casper.. jeg krydser fingre og håber.

    SvarSlet
  4. Det kunne da være, det var noget for en af mine drenge :)

    SvarSlet
  5. Hvor er de søde. De ville pynte på Williams værelse :)

    SvarSlet
  6. De ville være så flotte på vores søns værelse :)
    fjordside88(a)hotmail.com

    SvarSlet
  7. Ej hvor er de flotte! Er sikker på, den lille herre her i huset ville elske sådan en fin plakat på sit værelse!
    Christine

    SvarSlet
  8. Min lille fætter vil elske dem! johannesoeenaldal@gmail.com

    SvarSlet
  9. De er så fede :) Dem vil jeg elske at sætte på min lille drengs værelse :)

    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  10. Ville være en dejlig gave til min lille fætter! :O)

    Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Hvor er de fine <3

    Eva Vejlstrup// eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...