11. juli 2014

Batman etikette!

Alle jer skønne læsere, som har fulgt min blog i mange år - vil kunne genkende disse billeder, der er fra henholdsvis april 2012 og oktober 2011 (inkl. "Magnus-man kappe"). Jeg fik lyst til at vise jer dem igen - og til alle jer nye skønne læsere! For der er tilsyneladende noget særligt ved Batman, der - i hvert fald med mine drenge - bliver ved med at være sejt og derfor havde Magnus 6-års-drengefødselsdag også Batman-tema.

Når man har haft en blog så længe som undertegnede (5½ år), så er det utrolig hyggeligt at kigge tilbage og kigge gamle indlæg. Jeg er meget glad for min blog og med årene er den blevet et særligt frirum, men også en tidskapsel over mit liv og især kreative projekter. Jeg har skrevet over 1000 indlæg - og for at jeg, og andre, kan finde rundt i dem er det skønt med etiketter.

Og nu har jeg lavet en "Batman-etikette", der indeholder 9 indlæg - hvoraf de sidste to er DIY på Batman-maske og Batman-kappe. Hvis du ikke har set det; så har jeg netop en DIY Batman-kit giveaway 

3 kommentarer:

  1. Så fint og Batman er bare for sej...det kan vist ikke diskuteres :)

    SvarSlet
  2. Så dejligt et sæt. Jeg har planer om at lave noget lignende til min snart tre årige til efteråret. Han mangler nemlig et 'trænings' sæt.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  3. Sejt Batman outfit :-)
    Glæder mig til børnebørnene når den alder. . .

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...