10. juli 2014

72 små Liberty-knapper


Jeg har jo pt. ikke særlig travlt med at sy tøj til drengene og organisere Boys Month ... så jeg kom til at sige ja til at lave 72 små knapper af det skønne Liberty Capel turkis. Det er et sjællandsk firma, der har bestilt dem og de skal bruges til nogle særlige bluser de er ved at få fremstillet!

Jeg har en lille butik - Turkis-shop.dk, som blot er et hyggeligt hobby-foretagende, hvor du blandt andet kan købe håndlavede stofknapper og jeg forhandler også knapper og værktøj, hvis du selv har lyst til at lave fine stofknapper til dit tøj m.v. Med to små drenge og fuldtidsarbejde har jeg imidlertid ikke gjort meget ud af shoppen det sidste halve års tid, men der kommer alligevel løbende bestillinger. Jeg har dog besluttet at lukke mit CVR-nr da det er omsonst at lave momsregnskab over så små beløb som jeg sælger for.

Måske jeg selv skulle få brugt nogle af alle de stofknapper jeg har liggende, men ironisk nok så laver jeg sjældent noget med knapper selv - dog har jeg brugt nogle af de større knapper til flere af mine nederdele (som jeg også mangler at få vist frem ...)

3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Tillykke med bestillinge. De er fine, fine knapper.

    SvarSlet
  3. Flotte knapper. Er det mon dig jeg skal have hjælp fra? Jeg skal nemlig snart til at strikke en sømandscardigan til min datter, og vil gerne have Liberty knapper i. Ville du kunne lave dem til mig imod betaling? Jeg har ikke stoffer selv i den farve jeg ska bruge, men skal først have fundet det. Det er i en blå farve. Jeg ku evt sende garnstykke, så du ku se om du evt har stoffet.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...