9. juni 2014

Projekt 'stofrester-nederdele'


Symaskinerne har næsten stået stille siden jul, hvor jeg først for nylig har skiftet den røde tråd i overlockeren ... Men i aftes fik jeg syet to nederdele og en t-shirt til Magnus. Det er to lidt 'skøre' og hurtigsyede nederdele - til hjemme/havebrug. Den mønstrede er syet af et tørklæde bare med bukseelastik løbegang og dot-nederdelen er med rufflekant, syet af to reststykker jeg har haft liggende længe.

Ja, det blev til endnu et iPad-indlæg med billede fra instagram. I får også et glimt af haven med det store æbletræ og den blomstrende jasmin i baggrunden. Det er fantastisk med en have i disse dage og i dag har Magnus en ven på besøg og leger med vand i varmen.



6 kommentarer:

  1. Fine nederdele! Dejligt at få brugt stofrester på en god måde.

    SvarSlet
  2. De er sandt skønne nederdelene. Er det et mønster du selv har fundet på?!

    SvarSlet
  3. Super fine. Den er virkelig sød og smart til dig den blå med bomberne.

    SvarSlet
  4. Hvor er de søde! Er vild med det blå:)

    SvarSlet
  5. Skønne sommernederdele! Jeg er også helt vild med den blå! :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er de fine - især det med prikkerne - det er jeg helt vild med :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...