10. juni 2014

Boys Month 2014?


Sidste år havde jeg slet ikke tid eller personligt overskud til at lave Boys Month 2013 - eller særlig mange andre kreative aktiviteter. Et meget travlt og krævende forår med fuldtidsarbejde i Skive, flytning fra lejlighed i Aarhus N til hus i Hørning, farvel til Smuksak og to drenge (og forældre), der synes, at flytningen var ret omvæltende i vores tilværelse, hvor Alfred stadig måtte gå i vuggestue på Trøjborg, mens Magnus havde svært ved at vænne sig til sin nye børnehave.

Men hvor var juli mærkelig uden Boys Month! Jeg ærgrer mig meget over, at måtte springe et år over - men jeg kunne bare ikke sidste år. Nu er der gået et år og tingene ser helt anderledes ud. Vi er rigtig glade for at bo i Hørning og elsker hus og have. Drengene er meget glade for vuggestue og børnehaven - og jeg har fået arbejde på Langkær Gymnasium.

Så hvad siger I - er I med på en Boys Month 2014? Hvis du ikke ved, hvad Boys Month går ud på; så er det en måned dedikeret til alle slags gør-det-selv-projekter til det skønne drenge. En måned med fantastiske drengeting. Se mere under siden Boys Month (som dog ikke er opdateret endnu ...) eller indlæggene fra Boys Month 2010, Boys Month 2011 og Boys Month 2012



Der kommer selvfølgelig meget mere info senere - men skriv gerne en kommentar her, hvis du har lyst til at være med. Både "gamle" og nye bidragydere er meget velkomne til at deltage :-)

56 kommentarer:

  1. Med 2 drenge er jeg vel selvskrevet til at være med:) Hvor meget jeg har overskud til at deltage med kan jeg ikke sige, men de skal jo have nyt sommertøj;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Savnede det også sidste år!

      Slet
    2. Jeg ville da også være lidt skuffet, hvis du ikke var med Line ;-) jeg ved heller ikke, hvor meget jeg når - men alt siden BM2012 må jo bruges! :-)

      Slet
  2. Savnede også BM sidste år. Men i år er det vist mig som ikke har overskuddet...eller måske kan jeg grave lidt frem - men ikke så meget som de 2 foregående gange...
    Vil dog helt sikkert læse med!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt, at du vil være med igen - som jeg skrev til Line må alt siden sidste BM2012 jo bruges :-)

      Slet
  3. Jaaa! Godt initiativ! Jeg vil gerne være med.

    SvarSlet
  4. Jeg er bare så klar...:) Dejligt at du er klar igen og tillykke med jobbet på Langkær gym...så er pendlertiden snart ovre :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - og skønt at du er med Anne :-)

      Slet
  5. Jeg vil meget gerne være med. Jeg har to piger og en dreng og der er én, der bliver lidt forsømt..

    Kh Mette aka sewbluedresses.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er en god lejlighed til at få lavet nogle drengeting - og der er fantastisk med inspiration til drengemoderen :-)

      Slet
  6. Jeg er klar! Karls garderobe trænger til en voldsomt opfriskning - det kunne være en god lejlighed til at komme igang!!
    Glad for at høre at du er mere eller mindre på vej tilbage!! Er det fast arbejde på Langkær?
    Vi skal da snart sy skal vi ikke?
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt Stine - og ja, vi skal bestemt have en krea-date snart :-)

      Slet
  7. Jeg vil da også gerne være med. Mon ikke jeg kan finde på et par enkelte ting som mine drenge på 10 og 12 år gider bruge :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt, at du har lyst til at være med - og skønt med noget til større drenge :-)

      Slet
  8. Årh, jeg vil gerne være med!! Håber bare jeg kan få min overlocker til at makke ret, så jeg kan få produceret lidt til drengenes efterårsgarderobe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Krydser fingrer for din overlocker :-)

      Slet
  9. Hmm...

    Jeg tror også jeg prøver kræfter med det i år :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Alletiders Karen Elisabeth :-)

      Slet
  10. Det frister altså så meget, håber virkelig på at kunne være lidt kreativ trods flytningen... mon nydekorering af drengeværelser tæller :)
    KH Micha

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil være skønt at have dig med igen Micha og man kan jo bidrage med alt siden BM2012 :-)

      Slet
    2. uha ja så har jeg da vist meget med de to banditter jeg nu er indehavere af, der er jo kommet en dreng mere til siden sidste BM2012 :)

      Slet
  11. Jeg er bestemt også med :-) elsker blogudfordringer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Alletiders - denne 'blogleg' er fantastisk fordi man både kan bidrage og får så meget inspiration igen :-)

      Slet
  12. Jeg vil rigtig gerne være med - ved dog ikke hvor meget jeg når med 2 ugers sommerhus i juli - men lidt skal jeg nok nå :-) Tak fordi du tager initiativet :-)
    Mange hilsner,
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt Mette - og der handler ikke om kvantitet :-)

      Slet
  13. Jeg er med! Super initiativ:-)

    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt, at du har lyst til at være med Anna - og du har jo masser af skønne drengeting, der sagtens kan fremvises igen :-)

      Slet
  14. Har en dreng i maven, som formentlig ser dagens lys sidst i juli - så her i huset bliver det helt sikkert Boys Month! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, så bliver det skønt med inspiration til drengeting - og dejligt, hvis du gerne vil bidrage med nogle ting :-)

      Slet
  15. Godt initiativ! Jeg har 2 drenge at lave ting til og elsker at få inspiration fra andre drengemødre :-) så jeg er helt klart med!

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt Stine - altid dejligt med nye kreative drengemødre :-)

      Slet
  16. Havde jeg haft en blog havde jeg helt sikkert været med. Men lidt sommertøj skal jo fremtylles, så jeg følger med på sidelinien. Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Ærgeligt, at du ikke har en blog Maria - men jeg er sikker på, at du nok skal få en masse skøn inspiration - og måske endda lyst til selv at lave en blog ;-)

      Slet
  17. Det lyder sjovt! Jeg vil gerne være med, der skal laves lidt kækt drengetøj, som gavstrikken kan få på til min brors bryllupsfest.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt, at du har lyst til at være med Karen :-)

      Slet
  18. FEDT FEDT! Det vil jeg også gerne være med til, med en dreng på snart 2 og en i på vej til august, er der mange ting der skal nås og meget inspiration der skal hentes! Glæder mig :-)
    KH Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Alletiders Gitte - og dejligt med en augustdreng :-)

      Slet
  19. Jeg skal da også være med igen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt Heidi - dejligt at have dig med igen :-)

      Slet
  20. Ih, det er jo et skønt initiativ! Jeg har kun piger, men har faktisk rigtig mange venner og familie som har drenge (vi holdt fx. 3 års prinsesse fødselsdag, hvor alle børnegæsterne var drenge...) så jeg tror, at jeg springer med på legen! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Man behøves skam ikke at være drengemor for at være med og jeg ved jo, at du også lave fine drengeting - så selvfølgelig skal du da være med Ann-Katrine :-)

      Slet
  21. Jeg er helt sikkert også med igen i år.
    Jeg har spm altid noget liggende, og også lidt nogle sjove ting til 5-7 års drenge

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt at du er med igen Josefine - glæder mig til at se dine fine ting :-)

      Slet
  22. Fantastisk at du gider organisere det igen :-) Vil gerne være med selvom jeg syger ikke tøj men måske kan jeg finde på noget andet til drenge :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at have dig med igen - du laver så fine ting og skønt med andet end tøj :-)

      Slet
  23. Det vil jeg smaddergerne:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt - dejligt, at du har lyst til at være med :-)

      Slet
  24. Ciao - jeg vil rigtig gerne være med i år :-))))) Sæt mig gerne på din liste! KH L

    SvarSlet
    Svar
    1. Alletiders Lilly - du er på listen :-)

      Slet
  25. Det lyder som en super god ide! Jeg vil også gerne være med! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt - dejligt, at du vil være med :-)

      Slet
  26. Svar
    1. Dejligt med endnu en genganger - skønt at du vil være med igen :-)

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...