23. maj 2014

En tid med mange nye tanker

Et lille pip herfra - for jeg er her skam stadig og selvom det måske kan virke sådan, så har jeg ikke til hensigt at opgive min blog, som helt ubemærket er gået hen og blevet over 4 år! Adskillige indlæg har ligget som kladder, men blevet forældet og aldrig udgivet - og tiden går med alt for meget og ingenting ...

Kreativiteten er på standby og jeg synes ikke, at jeg ville plage jer med gentagende indlæg om min travle hverdag, hvor jeg slet ikke har timer nok "bare" til at passe arbejde og familielivet. Billederne er fra marts og april og fra iPad-albummet. Det første billede er en side i min artjournal med teksten "Thoughts about the future sometimes makes me dizzy" lavet efter en jobsamtale - som jeg på dét tidspunkt ikke vidste skulle betyde ekstra travlhed, da jeg efter påskeferien begyndte i et nyt vikariat på Langkær Gymnasium.

Sommerfuglen er lavet til undervisning og skulle være min udgave af realisme, men sommerfuglen og farvelægningen er opdigtet. Hænderne er Alfreds og tegnet på et af de eksamenshæfter der længe lå fremme mens jeg rettede terminsopgaver i marts. Nederst er også billede af en hurtig påskeæg-skattejagt jeg lavede til Magnus og en ven, der kom på besøg i påsken.

Min påskeferie fik desværre en noget uventet drejning, da min mormor døde af hjertestop mandag og grundet helligdagene først kunne bisættes lørdag. Det pludselige dødsfald vendte op og ned på den ellers planlagte påske og fylder stadig meget i vores tilværelse.

Ja, også lige en rigtig kedelig tilføjelse - så blev jeg gjort opmærksom på, at Rita tilsyneladende ingen samvittighed har, da hun har tyvstjålet både billeder og tekst fra min meget læste DIY om sommerhatsyning. Hendes indlæg er næsten lige så gammelt som mit og hendes blog er vist inaktiv, men æv, hvor bliver jeg ked af at, opdage sådan noget ...

Men så let slipper I ikke af med mig! Selvom det desværre er ved at være en slidt floskel, så håber jeg meget, at jeg snart vil få mere tid og energi til at være mere kreativ igen og have noget mere interessant at skrive om her på bloggen.

Tusind tak for alle jer, der trods alt stadig kigger med her hos mig :-)

18 kommentarer:

  1. Dejligt at høre fra dig...også selvom det er for at bekræfte at du har travlt ;-) Og træls at dit indlæg blev kopieret, men det ser ud til at indlægget er "rettet " til så der ikke længere fremgår billeder...

    SvarSlet
    Svar
    1. Og jeg glemte helt at kondolere med din mormor. Det er svært at miste og jeg håber at I sammen i familien kommer igennem det...

      Slet
    2. Tak Anne. Ja, indlægget er rettet, men stadig ærgerligt at opdage. Og tak for din tanke - du ved jo om nogen, hvad det vil sige at miste nære familiemedlemmer.

      Slet
  2. TUSIND pink og turkise tanker herfra - dejligt at høre dig pippe lidt. Jeg kender så udmærket det med at have travlt og intet overskud til krea efter jeg selv er startet på nyt job... Håber du genfinde det kreative flow igen, når du har tiden til det, vil elske at se en masse flere smashbogssider og artjournals fra dig <3
    Kærlig hilsen Susanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tankerne Susanne - ja, det er ikke altid det er så nemt at forene en travl hverdan med kreativiteten, men den skal nok komme igen og det ser jeg selv frem til :-)

      Slet
  3. Dejligtat høre fra dig igen kære Christine, også selvom man kan se, at du har rigeligt med ørerne. Det gør mig ondt at læse det med din mormor, jeg kondolerer.
    Træls at Rita har kopieret din fine ide med din hat, men jeg havari lige derinde og der var både din kommentar og billederne blevet fjernet.

    Ses vi forresten til IG hygge d. 31?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helena - og dejligt at vi lige nåede at snakke lidt sammen i lørdags :-)

      Slet
  4. Det gør mig ondt for dig at du pludselig har mistet din mormor og det er klart at det påvirker dig og din familie. Jeg sender dig mine varmeste tanker.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Evi - og dejligt at du ligesom jeg stadig er at finde i blogland :-)

      Slet
    2. Ja jeg er stadig her i Blogland, som jeg ikke vil undvære med alle de dejlige blogvenner . Jeg læser jævnligt med på din blog, men får alt for sjældent skrevet kommentarer eller indlæg på min egen blog. Det er også bare ok, også at du nu heller ikke bruger så meget tid her for tiden. Bare vi ved vi er her :-) God sommer til dig og dine !

      Slet
  5. Kære Christine

    Jeg er ked af at høre om dit tab. Jeg mistede selv min mormor tidligere i år, og selvom hun var gammel, var det hårdt. Det virker som om, at I ikke var forberedte.
    Jeg håber at høre lidt mere til dig på bloggen, for jeg er jo ikke på instagram - og jeg savner dine skønne indlæg:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Anna - tak for tanken. Der sker skam heller ikke så meget mere på instagram, men du kan se mine billeder i sidemenuen. Jeg håber meget, at jeg snart får tid og overskud til det kreative for jeg savner det så utrolig meget.

      Slet
  6. Er ked af at læse at du har mistet din mormor.
    Vi kender alle til travlhed, her nås heller ikke det jeg gerne vil. Men nyd tiden med familien, det er vigtigst..
    Ser ud til at din DIY er slettet fra Rita bloggen :)
    Nyd livet!
    KH Micha

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tanken Micha - og ja, indlægget er slettet og jeg nyder skam livet og travlheden, men håber at finde tid til kreativiteten også :-)

      Slet
  7. Jeg er også ked af at høre om din mormor, og ked af at du oplevede at nogen har stjålet fra dit indlæg.

    Håber du får tid og voerskud til at blogge igen snart:)

    SvarSlet
  8. Kender det så godt - det med at tiden løber hurtigere end man kan følge med :)

    Kondolerer med din mormor. Sådan nogle har det åbenbart med at tage herfra med ekspressfart, min mormor fik uventet en hjerneblødning en helt almindelig hverdag for efterhånden 7 år siden. Det var til stor overraskelse for os alle, da hun var rask og frisk.
    Nu er minderne tilbage - og heldigvis forsvinder de ikke :)

    Ønsker dig flere kreativetimer i fremtiden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sine - ønsker mig mange kreative timer og tror heldigvis at de er lige om hjørnet nu hvor sommerferien nærmer sig :-)

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...