9. april 2014

Happy-Mail-Smash!

Min lille A5-artjournal som jeg lavede "Brigther days" siden i midten af januar var fra start af tiltænkt billeder og ting, der gør mig glad - og nu er den næsten fyldt op med glæde og taknemmelighed! I stedet for en artjournal er den blevet til en smashbog med hilsner og småting fra de mange skønne pennevennepakkepost jeg har modtaget de sidste par måneder.

Som jeg har nævnt et par gange så er jeg med i to pennevennepost-lege på instagram. Den ene består i at vi er gået sammen 12 personer, der på skift sender to pakker til hinanden hver måned i et halvt år - så jeg sender to og modtager to pakker hver måned. Den anden er mere simpel, da vi blot er seks personer i en gruppe, der sender en pakke til de fem andre - det er Dorthes Spred-lidt-farveglæde-legen, hvor jeg sendte de andre regnbuebøgerne. Dertil har jeg også lavet et par kreabyt, hvor jeg har sendt tegninger til andre og de har sendt en hyggelig kreapost retur.

Det første billede er af min første pennevennepost som blev sendt helt fra Canada, da Anne var derovre i januar, hvor hun skulle sende til mig. Det næste billede viser vist ret godt, hvor overvældende pakken fra Kristina var. Hun havde forelsket sig i en af mine tegninger og sendte en kæmpe pakke retur med en masse skønne krealækkerier. Det tredje billede er af nogle af de ting, der var i pennevenneposten fra Maria - og det næste er fra Louise. Disse to pakker fik jeg samtidig og var begge hyggelige at åbne med flere små pakker i.

Det sidste billede består af to pakker jeg har modtaget. Til højre er brevet fra Sanne som gerne ville have en kopi af den opgavebog jeg har lavet til Magnus (og som jeg stadig mangler at vise på bloggen!) Til venstre er lidt af det som jeg fik fra Laila i pennevennepost, som også indeholdt turkis stjernekrymmel.

Happy-mail-siderne er rigtig hyggelige at lave og det er virkelig dejligt at kigge i sådan en smashbog - fuld af farver og glæde; for jeg bliver glad af at bladre i denne bog.

For at det ikke skulle blive for overvældende i denne omgang - så må I vente med at se flere sider fra denne bog til i morgen.

Kan I have en dejlig onsdag derude :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...