11. april 2014

Happy-mail-smash 2!

Her får I så lidt flere billeder fra min skønne Happy-mail-bog - du kan se de andre billeder fra bogen her

Det øverste billede er pennevennepost fra dygtige Pernille, som sendte mig en en helt fantastisk pakke med tydeligt turkis, elefanter og stjerner-tema. Hun arbejder i Broderi Moderne i Aarhus og har lavet en skøn turkis taske med læderstropper og fine origami-elefanter broderet på. Og udover tasken var der mange andre skønne sager - pakket fint ind og labels.

Næste billede er af min sidst modtaget pennevennepost fra Lotte, som indeholdt lidt forskelligt krea-hyggeting. Den højre side er blot en gammel stjernetegning jeg har sat i bogen dengang jeg lavede den - hvilket også gælder for den venstre side på næste billede. Til højre på tredje billede er kort, ophæng og den fine "kuvert" jeg modtog fra Maria i Spred-lidt-farveglæde-legen. Der var også en stor "dot-collage" med.

Det sidste billede er selvfølgelig en turkis-smash med en lille smule af den overvældende store pakke med primært papirlækkerier og kreadimser - fra Kreadamen Susanne. Se de skønne billeder af den turkise skat her 

Der er kun nogle enkelte sider tilbage i min Happy-mail-bog - som blot er den første af mange lignende smashbøger; for jeg elsker disse pennevennepost-lege. Det er så hyggeligt at modtage overraskelsespakker - men også utrolig hyggeligt at finde og lave ting til andre og sende fine pakker afsted til glade modtagere. Der er rigtig mange pennevennepost-lege i gang på instagram og her i blogverdenen - så det må da kunne mærkes lidt hos postvæsenet, der ellers mener, at vi sender alt for få breve.

4 kommentarer:

  1. Man bliver så glad af at se dine smash book billeder!
    Håber du får en dejlig påske!
    Kh
    Ann-Katrine

    SvarSlet
  2. Ej hvor er det en dejlig bog! Jeg har aldrig hørt om smash books, men det er da noget så fint :-)

    Jeg har i øvrigt heller ikke hørt om din blog før i dag, men den er da også noget så fin - det er skønt med al den turkis :-D

    Jeg glæder mig til at følge med :-)

    Hilsen
    Charlie

    SvarSlet
  3. WAAAAAAAUW, hvor ser det bare FANTASTISK ud !!!! Er vildt forelsket i dine smukke happy mail smash sider <3 <3 <3
    Kærlig hilsen Kreadamen Susanne, mitkrearum.dk

    SvarSlet
  4. Sikke nogle flotte happy-mail--smash-bøger!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...