10. april 2014

En lille kunstner

Disse tre små kunstmalere står på hylden over mit sybord. Smølfen har jeg haft siden gymnasietiden og den har stået fremme i vindueskarme, på skriveborde og hylder de mange forskellige steder jeg har boet. Da Magnus blev så stor, at han vidste, hvad en smølf er - har han lånt og leget med min malersmølf. Men nu er den tilbage i mit krearum og har fået selskab af barbapapa-pjuske og legokunstmaleren, som jeg så har lånt af Magnus.

Jeg har ellers ikke særlig meget "nips" stående, men bliver glad af at se på disse tre små kunstmalere, der med garanti kun laver skøn kunst :-)

Kan I have en dejlig og farveladerig dag!

PS - flere Happy-mail-billede kommer i morgen

2 kommentarer:

  1. Åhhhh de smølfer husker jeg tydeligt, dem har jeg også leget meget med som barn.

    SvarSlet
  2. De er søde, og de er jo stadig et hit. De kan i hvert fald købes i diverse legetøjsbutikker. Det er vidst noget der aldrig går af mode.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...