27. marts 2014

Regnbue-bøger


 I de fem farverige pakker som jeg sendte i tirsdags - var der disse fem regnbue-bøger. Hver bog består af 10 forskellige farver fra lyseblå til lyserød. Siderne er syet sammen i kanterne med ligeudsøm og til sidst har jeg syet et omslag på med zigzag - selvfølgelig med turkis tråd og bagpå har jeg syet mit label på (hvilket jeg glemte at tage billede af!)

Bøgerne er nemme og hyggelige at lave - og kan jo laves med andet papir. Jeg synes, at det er skønt at kombinere syning med papir da det giver et fint udtryk og man kan sætte papir sammen uden at bruge lim. Disse bøger kan bruges til at skrive eller tegne i - og alle siderne består af to sammensyede papirark, hvilket gør siderne kraftigere og mere anvendelig til flere formål.

Disse bøger er mit bidrag til at sprede lidt farveglæde
I ønskes alle en farverig torsdag :-)

6 kommentarer:

  1. Hvor er de dog flotte! Super skønne farver

    SvarSlet
  2. Dejligt med farveglæde, det passer så godt til årstiden! :-)

    SvarSlet
  3. Super fine og dejlige farver

    SvarSlet
  4. sikken en god ide :-) Også som gave til en sød veninde ;-)

    SvarSlet
  5. så festlig en gave, skønt!
    KH Micha

    SvarSlet
  6. Hvor er de SMUKKE - så skønt med regnbuefarvet papir indeni :)
    Kærlig hilsen KREAdamen, mitkrearum.dk :) :)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...