19. marts 2014

Lige da alt håb var ude!

I går fortalte jeg om min bortkomne mobil og at jeg måtte erkende, at jeg nu havde opgivet håbet om, at den ville dukke op - men i morges da jeg mødte på arbejde, præcis en uge efter at den forsvandt, kom kontordamen med min mobil til mig! Det er jo bare helt fantastisk! Jeg har dagligt været inde på kontoret, men fik hver dag den skuffende omend forudsigelige besked, at min mobil ikke var indleveret. I dag fandt jeg det nyttesløs atter at spørge - men så kom hun i stedet til mig. Nøj, hvor blev jeg glad - og overrasket. Den var selvfølgelig helt uden strøm og simkortet er blevet spærret. Da jeg endelig kom hjem fra Viborg - kom den straks til opladning og mit skønne baggrundsbillede kom glædeligt til syne. Det er efterhånden ved at være et gammelt billede - men jeg elsker det billede af mine dejlige tre drenge.

Mobilen er tilbage - og tilværelsen er blevet som før: stadig travl, men nu atter med en praktisk kommunikativ materiel gode ved hånden, der gør hverdagen lidt nemmere for mig og min familie.
  

3 kommentarer:

  1. Pyha! Sådan en bortkommet mobiltelefon, der "vender hjem", kan gøre en så glad og lettet. En mobil er simpelthen så personlig en ting, at det næsten ikke er til at bære, når den er i fremmedes hænder. Godt, du fik den retur igen!

    SvarSlet
  2. Åhh hvor er det bare godt du fik din mobil tilbage. Det glæder mig på dine vegne. Jeg har selv lige oplevet at have mistet min i meget kortere tid end du, men man bliver så frustreret over alt det, man kan have mistet udover selve den fysiske telefon, som jo kan erstattes. Billeder og søde smsèr og telefonnumrene, som man ikke altid når at få skrevet ned andre steder og tanken om det misbrug der kan finde sted af ens personlige oplysninger eller en kæmpe ekstra telefonregning.
    Dit skærmbillede er rigtig dejligt og sådan et billede vækker jo gode minder.

    SvarSlet
  3. Skønt billede! Kn godt forstå, at du ikke skifter det ud, for de ser jo så dejlige ud! Men hold da op hvor heldigt, at du fandt din mobil igen! En hel uge uden... Tænkt at vi endda er den generation der voksede op uden mobiler, jeg fik i hvert fald først en mobil efter jeg var flyttet hjemmefra, og du kan vi ikke leve uden... :-)
    God weekend til dig og dine kære!

    KH
    Ann-Katrine

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...