25. marts 2014

Farverig post


Jeg har i dag sendt disse fem farverige pakker. Som jeg skrev for en måned siden, så deltager jeg i Dorthes skønne farveleg, hvor man skal "sprede lidt farveglæde" i form af hjemmelavede ting, der emmer af farveglæde, som sendes til fem modtagere - der så skal sende farverig post retur.

Kuverten har ligget klar i en måned og de fire gaver blev også hurtigt færdige - men den sidste gave har jeg først lige fået lavet og derfor er de alle fem først sendt i dag. Som I kan se på formen, så er der tale om fem gaver med nogenlunde samme indhold og derfor har ventet så jeg kan sende alle gaver samtidig.

Indholdet må I vente lidt med at se - men som I måske kan skimte på rosettekortet øverst, så står der "regnbue hilsner fra Christine". Så fem pakker med masser af farveglæde er på vej til fem adresser rundt omkring i Danmark :-)

Rigtig dejlig og forårsfarverig tirsdag til jer alle :-)

1 kommentar:

  1. Du er en sand mester, også hvad den slags angår;-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...