31. marts 2014

En turkis skat med posten

Disse skønne billeder med tydeligt turkis tema - er alle fra den fantastiske pakke jeg netop har modtaget fra Susanne, Kreadamen som jeg sendte denne collage m.m. til i februar. Det tog lang tid at pakke denne utrolige skat op - så sirligt pakket ind og overfyldt med turkise lækkerier!

Det første billede viser, hvor smukt pakken så ud ved modtagelse - og den umiddelbare åbning, der afslørede en smukt dekoreret LP-kasse med det fineste kort, hvorpå der i kanten står en personlig hilsen til mig. Også løsnede jeg det turkise garn - og bogstaveligt talt væltede noget af indholdet ud af kassen! Så billedet af kassens samlede indhold ser derfor lidt rodet ud.

Også var det ellers at gå på opdagelse. Et lille "hemmeligt brev" indeholdt nogle tanker om citatet fra Forrest Gump "Life is like a box of chocolate - you never know wich one you get" og der fulgte skam et stykket lækkert økologisk chokolade med i fint turkis papir! Kuverten gemte desuden på smukke turkise kort med nogle af Susannes fine viskelæder-stempler.

Resten af billederne viser kun lidt af, hvad der gemte sig i de andre fine poser og indpakninger med turkis maskingtape og diverse skønt papir, hvoraf meget af det er med de fineste vintage illustrationer og nostalgiske klistermærker m.v. Smukke kort med turkise detaljer, et stort kort over Zambia (som uden at Susanne ved det - jeg faktisk har familiær relation til). De fineste frimærker, turkis tebrev og en turkis tommestok.

Og som om det ikke var overvældende nok - så fik jeg også en af Susannes skønne notesbøger med forskelligt fint papir (også flere turkise) og en masse fine detaljer med neonpink syninger (hendes "signatur"), små lommer og viskelæder-stempler. Den er så fin i sig selv, at jeg ikke ved om jeg nænner at bruge den til andet end beundre.

Tusind tusind tak for den helt igennem fantastiske og overvældende smukke pakke, der tydeligvis har taget lang tid at lave og som er sammensat og lavet særligt til mig.

4 kommentarer:

  1. Åh, så mange fine billeder, du har taget søde Christine. Alt er, som du har gættet, nøje udvalgt til en turkis elskede kreativ kvinde - og jeg har virkelig nydt at gå på opdagelse i gemmerne og finde turkise skatte frem. LP æsken dekorerede jeg i onsdagens kreaklub, og ville egentligt have givet den mange flere lag... Men nogle gange er det finurlige ved kreative processer at stoppe op - inden man kommer til at "fucke det hele op igen".... Elsker selv at opbevare papir i LP æsker - og du måtte bare have en med en turkis kant :) :) :)
    Glæder mig over, at Instagram har bragt mig ind i dit skønne kreative univers, både der og på bloggen.
    Kreative kærlige hilsner fra KREAdamen, alias Susanne, mitkrearum.dk

    SvarSlet
  2. Wauw!!! Sikken en lækker pakke :-)

    SvarSlet
  3. Sikke en smuk pakke... Heldige dig

    SvarSlet
  4. Lækre ting du fik med posten og hvor er det dejligt på den måde at blive overrasket på :)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...