21. februar 2014

Susanne = Krea-Damen

Jeg elsker min blog - men jeg må indrømme, at jeg også er ret vild med instagram! Jeg har været i gang i tre måneder og har allerede fået en masse skønne bekendtskaber og fantastisk inspiration til blandt andet at begyndte på at lave smash-bøger og artjournals m.v. Meningen var så, at jeg ville dele disse kreative oplevelser og mange nye idéer og projekter med jer her på bloggen - men så blev der jo lige tilført et arbejde og et arbejde mere til en ret travl hverdag (og jeg gider så ikke belemre jer med sygdom, der blot ophober arbejdsopgaverne m.v. ...)

Men NU vil jeg gerne dele en fantastisk blog med jer! Hvis I ikke kender Susanne og hendes fantastiske kreative univers - så skynd dig og kig ind her: mitkrearum.dk Susanne er et af de mest kreative og inspirerende mennesker jeg nogensinde har kendt. Hun har sat som personligt mål, at hun vil leve kreativt med alt, hvad det indebærer med afsæt i Julia Camerons bøger om kreativitet. Det vil sige, at hun aktivt søger kreativiteten blandt andet med "kunstnermøder", hvor hun selv er enormt initiativrig med div. workshops og kreaklubber m.v.
Moodbord #37 - lånt fra mitkrearum.dk
Susanne suger al kreativitet til sig - men er utrolig god til at dele, hvor hendes blog er spækket med smukke og farverige billeder, der altid er suppleret med en masse information og tanker om at være kreativ. I 2014 har Susanne sat som mål, at lave et moodboard hver dag! Se dem her: Susannes 365 Moodboard

På instagram er der hele tiden gang i en masse skønne "postlege" - pennevennepost ofte med et kreativt overraskelseselement. Det er så hyggeligt omend også ret krævende da jeg jo gerne vil lave noget til modtagerne, som de bliver glade for. Til Susanne har jeg lavet collagen med Krea-Damen (inspireret af Pernille Henriksens dame-kort). Den var ret sjov at lave, men må sande - at collager i denne stil ikke lige er min stærke side! Selvom jeg kun kender Susanne gennem hendes blog og instagram - så synes jeg, at jeg har fået en masse karaktergivende detaljer med: uglen, neonpinkpen, strikkepinde, bøger, kreagrej, strithår og masser af genbrugselementer - samt turkis og neonpink.

Tak Susanne, fordi du deler dine kreative tanker. Du er om nogen Krea-Damen :-)

Rigtig god weekend og tak fordi I stadig kigge med hos mig
- og velkommen til alle nye følgere på Blogloving :-)

6 kommentarer:

  1. Tak fordi du deler Christine :-) Jeg skal helt sikkert kigge nærmere på Susannes blog :-) Jeg synes det er en flot collage du har lavet :-)
    God weekend
    Mange hilsner,
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Mette - og ja, kig endelig forbi Susanne :-)

      Slet
  2. Kære søde, skønne Christine
    TUSIND TAK for den vidunderlige omtale af mig og min blog.
    Jeg brænder for at gøre en forskel - for mig selv og for andre, så jeg deler gladeligt ud af min egen kreative inspiration i håbet om at kunne så et kreativt frø her eller der.
    I sommers boede jeg tre måneder hos underskønne Anne Julie på Læsø, Danmarks første kvindelige pibemager - hendes mantra er "Husk at så blomster i dit fodspor"; og det prøver jeg til fulde at efterleve.
    Er så taknemmelig for at Instagram har ladet vores veje krydse, og glæder mig til at sende en pakke me lækkerier til dig i næste uge. ELSKER KREADAMEN - hun er så meget mig - sammen med resten af dit skønne brev med alverdens papirlækkerier... <3
    Kærlig hilsen Susanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det manglede da bare Susanne - jeg har glædet mig til at skrive et indlæg om dig for du har virkelig inspireret mig meget og jeg er utrolig glad for at have lært dig at kende :-)

      Slet
  3. Jeg vil så lige ønske jer begge en skøn kreativ weekend.

    Instagram er også blevet et værktøj for os meget visuelle personer.
    Jeg troede at det at være kreativ var lidt på retur, at det mest var dem fra min generation og før, men her i Blogland har jeg alligevel fundet mange af jer og må sige, at I inspirere mig gang på gang.

    Tak Christine for din henvisning til Susanne:-)
    Min egen datter er selv meget kreativ og har lige siddet og lavet de fineste små cupcake perler i fimo-ler mv. Det har krævet finmotorik, men hun bruger dem til at lave sine smukke, søde, sjove og anderledes smykker.

    Hvis I har tiden er I velkommen til at se på http://www.mariahoffbeck.blogspot.com
    Rigtig god weekend ønskes fra Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din kommentar Tina og hvor lyder det hyggeligt, at din datter også gerne vil være kreativ. :-)

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...