12. februar 2014

Repeat - dog med lidt ændringer


Ja, tiden går jo - og jeg kan ikke følge med. Jeg har travlt med alle de ting jeg skal lave - og alle de ting jeg gerne vil lave - også er der alle de ting jeg bør lave ... Ja, også har vi på skift været halvsløje, ikke rigtig syge, men ikke særlig friske og ingen energi, snottede og ondt i halsen. Det er ret trættende for alle - både for de halvsløje og de halvfriske ...

Nå, men ikke mere ynk! Her får I endnu en instagram-collage. Jeg har kigget lidt i Camerons bog for at komme i gang med at skrive mere frit og kreativt, hvilket jeg gerne vil bruge til at få tømt hovedet for de mylder af tanker, der rumsterer derinde af forskellig karakter og derfor trænger til at blive sorteret lidt for at kunne sætte fokus på de vigtigste ting. Det er ikke så simpelt lige at gøre - men jeg vil gerne være bedre til det. Camerons bog består af en masse skrive- og iagttagelsesøvelser - så jeg fik brug for nogle fine notesbøger at skrive i. Det hang tilfældigvis fint sammen med, at jeg netop er begyndt at øve mig i at lave håndbundne bøger med japansk indbinding, som giver mulighed for mange fine mønstre alt efter, hvor mange huller man laver (nederste to billeder)

Det er kun blevet til et par sider i mine artjournals. Nederst til højre viser de første mandala-tegninger jeg har forsøgt mig med og jeg er blevet ret vild med at tegne dem - så der er allerede lavet mange flere og jeg har planer om at tegne en masse som skal farvelægges med mine nye promarkers.

De øverste to hjørnebilleder viser to "krea-hygge-pakker" jeg har fået i bytte for en collagetegning og en opgavebog jeg oprindeligt har lavet til Magnus (mangler at tage billeder så I kan se den her på bloggen ...) Jeg er også med i flere instagram-kreapennevenne-lege - det er rigtig hyggeligt både at sende og modtage overraskelsespakker.

"Kloge Åge" mærkerne har jeg lavet lynhurtigt på lærerværkstedet da jeg fik denne sidste-øjeblik-idé i bilen på vej til Viborg - at vinderne af den afsluttende realisme-modernisme-jeopardy skulle have et symbolsk bevis på deres kunnen.

Trods endnu en travl uge - var der heldigvis også tid til et hyggeligt cafébesøg sammen med Julia. Kan godt mærke, at jeg nogle gange savner at bo i Aarhus - det er yderst begrænset med caféer i Hørning! Til gengæld begynder det både at se ud og føles som om foråret er på vej - også er det skønt at have have :-)

Rigtig dejlig onsdag til jer alle :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...