25. februar 2014

Pennepost og viskelæderstempler

Jeg er med i flere forskellige pennevennepost-lege på instagram - bl.a. en skøn farverig en af slagsen. Denne er selvfølgelig igangsat af kreative og farveglade Dorthe og har fået den skønne titel #SpredLidtFarveGlæde. Jeg er endnu ikke færdig med at lave mine farverige gave til de fem jeg skal sende til - men kuverterne er klar og hvor er det hyggeligt, at lave fine kuverter til at sende overraskelsesgaver i. Det er desuden skønt at få brugt nogle af de frygtelig mange klistermærke-dots, der på mystisk vis ophober sig i takt med, at der kommer nye skønne farvevarianter i de farlige Grene-butikker ...

Også har jeg leget lidt med at lave viskelæderstempler. Jeg havde et gigantisk pink viskelæder liggende som nu er skåret i mindre stykker og lavet til små stempler. Det runde sommerfuglestempel er lavet til at passe de små klistermærkedots - men det er ikke nemt at få stemplet præcist og sværten vil heller ikke helt samarbejde med den glatte overflade på klistermærkerne. Der skal eksperimenteres lidt mere med andre motiver også skal der ellers stemples på - ja, måske nogle pennevennepostkuverter :-)

Med ønsket om en skøn onsdag til jer alle :-)

9 kommentarer:

  1. Wauw! Der bliver virkelig lagt sjæl i pennevennepakkerne! Jeg er med i min allerførste runde og ryster lidt på hånden, når jeg skal finde på. Det er sgu lidt svært, når man slet ikke kender dem, man sender til! Men hold da op nogle fine ting, du får lavet. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Astrid. Jeg synes, at det er superhyggeligt - men ja, det er lidt svært når man ikke kender dem man skal sende til.

      Slet
  2. Altså, dine kreative evner har jo ingen grænser! Det er bare så inspirerende at følge dig og alle dine s
    kønne kreationer! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Ann-Katrine :-) Meen - der er skam grænser; f.eks. laver jeg ikke flotte kager som dine! :-)

      Slet
  3. Hvor ser det dejlig farverigt ud - uhhh, det kan jeg godt li :-D
    Mange hilsner,
    Mette
    PS og du når da virkelig meget, incl job :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Mette - og ja, lidt får jeg da lavet :-)

      Slet
  4. Sikke en god ide.. de bliver bare super fine...

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...