14. februar 2014

Kærligheds-dag?



Så er det blevet fredag d. 14. februar - og hvad man så end synes om denne mærkedag, så er det Valentinsdag og derfor skal I da ikke snydes for et billede af denne skønne hjerte-papirkugle. Jeg har fået lov til at klippe i nogle af Pernilles / byPePe farverige plakater og hvor er det noget fint papir og mønstre at arbejde med - perfekt til skønne papirornamenter (selvom jeg selvfølgelig ikke vil opfordre til at klippe i hendes plakater!)

Jeg er på vej ud ad døren - så bare et hurtigt 'iPad-indlæg' og bare rolig; jeg skal nok tage flere og bedre billeder samt fortælle mere om mit lille samarbejde med Pernille.

God weekend - 'kærligheds-erklæringsdag' og ellers en rigtig dejlig fredag til jer alle :-)

4 kommentarer:

  1. Den er vildt flot!! :-)) Ser meget avanceret ud - men du har jo også visse kompetencer ud i det område ;-) God weekend! KH L

    SvarSlet
  2. Det bliver spændende at høre mere om! Også god weekend til dig. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - både spændende og hyggeligt :-)

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...