24. januar 2014

En sort/hvid-kliché



Min anden dobbeltside i min første artjournal blev endnu en kliché - med udgangspunkt i de to på forhånd malede baggrunde, som var henholdsvis hvid og sort - kom teksten: "Life ain´t just black or white". Begge baggrunden er malet med restmaling fra andre sider - også har jeg tilføjet en masse prikker og cirkler - lavet med toiletrulle, duploklods, bobleplast og et lille vaskenet. Jeg synes, at det er skønt at bruge det man lige har liggende - og da jeg ikke har nogle stempler eller stencilskabeloner, så må man jo tænke lidt alternativt ;-)

Jeg er allerede meget glad for denne artjournal, der for mit vedkommende er den første af slagsen. Der er allerede mange færdige sider og de er både eksperimenterende, hvor jeg afprøver forskellige teknikker og blanding af mange forskellige materialer - men der er også kommet nogle fine "rigtige" kunstdagbog-sider. (se alle mine artjournal-indlæg her) Jeg viser løbende de færdige sider på instagram @turkisshop - men skal også have taget flere billeder til bloggen :-)

Rigtig dejlig fredag til jer alle
- og god weekend :-)

4 kommentarer:

  1. Det er simpelthen sådan en god idé med den art journal!
    Spændende at få lov at følge med i hvordan den udvikler sig :).
    God weekend til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maj - du ville sikkert også kunne lave en smuk art journal med alle de kreative idéer du har :-)

      Slet
  2. Ja, bliv endelig ved med at vise dine sider frem, for de er virkelig fine og inspirerende!

    God weekend til dig! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der kommer skam mange flere - skal bare liige have taget flere billeder ... Tak Ann-Katrine :-)

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...