19. januar 2014

1000! Smash-GiveAway!


1000 tak - fordi I læser med hos mig! Med alle mine skønne læsere på google friends, blogloving og jer, der læser med på anden vis - bliver det nok også til 1000. OG dette er mit indlæg NR 1000! Til marts har jeg haft min blog i 4 år, men 1000 indlæg skal da også fejres :-)

Som I kan fornemme (især på IG) så er jeg pt. meget optaget af smash og artjournal. Jeg har fået rigtig mange søde kommentarer og spørgsmål - og mange har også givet udtryk for at være interesseret i selv at komme igang. Og NU har I muligheden :-)

Jeg har lavet en særlig smash/junk/artjournal til en kommende "smasher". Bogen er håndlavet og udelukkende lavet af genbrugsmaterialer og har et smukt omslag fra et Designers Guild-tapetkatalog. Der er 32 sider, hvor jeg har limet en masse forskellige sjove genbrugspapirer i - som enten kan bruges som udgangspunkt for en smash eller artjournal-side, eller bare baggrund, der kan males over.

Inde i omslaget har jeg forrest lavet en lomme, hvor der er lidt ting, du kan bruge i bogen - og dertil får du et inspirations-startkit med ting til dekorationer, decoupage, klistermærker m.v. - og billedet viser kun noget af det, der er i pakken.

For at deltage i lodtrækningen om bogen + startkit
skal du blot skrive en kommentar til dette indlæg.
Jeg trækker en vinder d. 31. januar

Og mangler du inspiration til, hvad du kan bruge din smash/artjournal til
så kommer der masser af billeder fra mine bøger de næste mange uger
samt DIY af de sider jeg har husket at tage procesbilleder af.

Rigtig dejlig søndag til jer allesammen :-)

38 kommentarer:

  1. Kære Christine
    Sikke dog en give away!!! Hvor er den fin! Ville elske at vinde den :) Har lige tilføjet din blog til Bloglovin - men jeg har jo læææææænge fulgt dig på IG :)
    Kærlig hilsen og god søndag fra Susanne, mitkrearum.dk / @mitkrearum

    SvarSlet
  2. Det er da en fantastisk give-away - jeg er med.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  3. Det ser simpelthen fantastisk ud med den give away og det ville være en kærkommen udfordring til kreativiteten her i hjemmet

    SvarSlet
  4. Nøj... Den vil jeg virkelig gerne vinde! - Og et spark i retning af at give slip på rammer og kreative normer! Jeg håber!

    SvarSlet
  5. Gastænderne Christine, du er banesår kreativ og iderig. Vil da vildt gerne vinde denne skønne bog. Håber du og dine har haft en god jul og er kommet godt ind i det nye år. Hilsen Lene

    SvarSlet
  6. Den ser vildt flot ud! Jeg er meget n00b på smashbook ideen, men jeg elskede at lave kollager til en scrapbog til min ældste datter, så en smashbook kan da være genial til min nummer to pige :)

    hersom@mil.dk

    SvarSlet
  7. Weeee jeg elsker hjemmelavet og genbrug... så jeg x'er fingre for, at JEG bliver den heldige vinder;-D

    Følger i øvrigt via Bloglovin'

    SvarSlet
  8. Hvor er den bare fin, gid man var heldig at vinde den :)

    SvarSlet
  9. Jeg er selv faldet fuldstændig for Smashbooking, så jeg er da med. :-)

    SvarSlet
  10. super fed give away...! især efter de billeder du har lagt op af din egen artjournal :) og stort tillykke med indlægget nr. 1000 der er blevet skrevet en del og lagt en masse billeder op for at nå så langt :)

    SvarSlet
  11. Hold fast den er flot, den vil jeg super gerne vinde :-)

    SvarSlet
  12. Uhh... den vil jeg elske at vinde... ved allerede hvad den skulle bruges til... jeg krydser fingre :D

    Mvh. Anja N

    SvarSlet
  13. Efter at have set dine flotte og inspirerende billeder har jeg selv gået med tanken om at prøve, så jeg smider et lod i puljen og håber at blive den heldige :)

    SvarSlet
  14. Det vil jeg vildt gerne prøve. Og tillykke med indlæg nr 1000:-)

    SvarSlet
  15. Jeg er ny på bloglovin og har derfor først lige opdaget din blog. Men jeg vil da lige deltage for jeg er bestemt også blevet bidt af ideen efter at have Stalket lidt rundt på din blog.

    SvarSlet
  16. Tillykke med de mange læsere, indlæg og kommende fødselsdag :-)

    /Jeanet

    SvarSlet
  17. Hjertelig tillykke med det hele :-))) - og tak for din store inspiration her i Blogland. Sikke en SKØN give-away - den vil jeg gerne deltage i. KH L

    SvarSlet
  18. holy makrel - sikke en flot give away - Tillykke med de mange læsere, din blog har jeg fulgt igennem længere tid, og elsker dine indlæg med papir, saks, lim, maling osv... sy det kan jeg ikke, men klatte rundt med papir saks tush og maling, det er sjovt, og du er så inspirerende..

    SvarSlet
  19. Det er jo lige noget for mig :) Håber jeg bliver den heldige for den er da super lækker :)

    SvarSlet
  20. Sweet giveaway. Jeg er med.

    denlilleverden@godmail.dk

    SvarSlet
  21. Fantastisk giveaway :) Jeg deltager

    leamaria-6@hotmail.dk

    SvarSlet
  22. God mandag aften.

    Hvilken skøn og meget personlig give away.
    Du er bare så kreativ.
    Den vil jeg elske at vinde, så krydser fingre.

    Tina Hoffbeck
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne være med, for nu er min nysgerrighed vakt!!! Hvor kommer det fra og kan man ikke kalde det en slags collage..?? Jeg har selv ofte lavede sådanne nogle blade i min kalender for sjov, hvor der både er tegnet og klistret tin ind, især ting som har en sammenhæng med emnet. Det er Mega sjovt at lave og det gør ikke så meget om det kan bruges bagefter, for det er vel en form for, ja, netop som du siger en journal over nogle tanker eller oplevelser man har haft!!

    SvarSlet
  24. Må sige du har en meget inspirerende blog. :)
    Det vil være en ære at vinde sådan en personlig give-away.

    christinadnielsen@gmail.com

    SvarSlet
  25. Det kunne da være så sjovt at prøve kræfter med, det ser jo super fedt ud, det du laver og så kan man stille og rolig komme i gang. Jeg vil i hvert fald gerne være med.

    SvarSlet
  26. Det ser ud til at være rigtig sjovt at lave, så jeg vil gerne være med i lodtrækningen.

    SvarSlet
  27. Fabelagtig sag til kreativt hoved som mig. <3

    SvarSlet
  28. Jeg er PÅ PÅ PÅ....perfekt til en papirtosse som mig!
    Se evt. Hvad jeg vil bruge det til på fb. Siden ibens farverige :-)
    Mvh iben. Ibensfarverige@gmail.com

    SvarSlet
  29. Ser super kreativt ud :) Jeg krydser fingere for at jeg er den heldige :)

    SvarSlet
  30. Ihh den er da lige til mig, den fantastiske bog... Krydser fingre ;o)

    Karina

    SvarSlet
  31. Det er sådan en fin give away! Jeg krydser finge og tæer! :-)

    SvarSlet
  32. Hold da op hvor kreativt! Jeg deltager med glæde :-)

    Mia Ekholm
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Hej Christine ville elske at have sådan en fin og for mig meget personlig smashbook som den første <3 har set og bladret i flere men ikke endnu selv kommet igang :-) så den ville blive et skønt nyt indslag i mine kreative ideer :-)
    Kh Lisbeth

    Lih1966@live.dk

    SvarSlet
  34. uuh jeg er også med på det der smash book! Så den må da gerne lande hos mig, det kunne være så fedt! :)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...