6. december 2013

Papircollager


Mens stormen rasede i går - så befandt jeg mig heldigvis indedøre, hvor jeg fik mulighed for at afprøve nogle papircollageidéer jeg har haft længe. Jeg har lavet nogle "splash-maling"-tests inden jeg malerklattede mine stjerner og disse test-papirer var oplagte at klippe lidt i til disse collager, der også er tilsat kobber, sort, brun og grå karduspapir og lidt turkis på de sidste.

Stjernen er 16cm stor og på et A4-ark - de andre er A5. Det er et rigtig hyggeligt puslespil at lave papircollager og jeg har mange flere idéer jeg skal have afprøvet. Jeg kan godt lide det grafiske udtryk, men der skal nok også eksperimenteres med andre farvesammensætninger og måske i mere sarte parstelfarver. 

4 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet gode :-) Min favorit er på det nederste billede til højre.

    SvarSlet
  2. Simpelthen så fine...enkelt og lækkert :-)

    SvarSlet
  3. De er virkelig blevet flotte Christine!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...