5. december 2013

IG-shop

Jeg er begyndt at bruge instagram en del - for ikke at sige meget! (Du finder mig på @turkisshop ) Oprindeligt lavede jeg @turkisshop-profilen til at vise og sælge mine TURKIS-produkter, men hurtigt blev den mere til en krea-/blog-profil. Så nu har jeg lavet @turkisshoppen - og her kan man så købe nogle af mine produkter, samt andre unikavarer, der ikke er i min rigtige shop. Jeg har i aftes lagt billeder op af mit Liberty-stof så det nu er muligt at bestille ørestikker og hårelastikker med stofknapper i lige dét Liberty-stof man bedst kan lide. Der er også stjerne-pynt og gavemærker her til julen - og der kommer meget mere på i takt med, at jeg får taget billeder.

Kig ind forbi og se om der er noget du kunne tænke dig eller du måske kan bruge som en fin og unik julegave :-)

1 kommentar:

  1. Det bliver hurtigt vanedannnende ;-) Jeg er glad for alle dine fine kommentarer på IG. Tak

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...