18. december 2013

Beviklede gaver

 
Jeg kan rigtig godt lide at gøre lidt ekstra ud af indpakningen af julegaver - for de ligger og skal se indbydende ud under juletræet og gøre modtageren glad når, den rette pakke overrækkes. Men egentlig er det lidt noget pjat, for sekundet efter er pakken åbnet - indpakningen ødelagt og i sidste ende er jo indholdet, der er det vigtigste ...

Ikke desto mindre, så har jeg brugt en del tid på nogle af årets gaver og mange har et "string-tema" og et genbrugselement med genbrugskardus og æske af et katalog kombineret med det skønne tofarvede snor, stofstrimler og bast. Flere af gaverne indeholder hjemmelavede ting, f.eks. er den flade pakke ikke en LP, men en fotocollage med billeder fra vores Sveriges-tur

Langt de fleste købegaver pakker jeg selv ind - så drengenes gaver bliver også fine, men dog mere simple, da de er i en alder, hvor indpakning er temmelig ligegyldig. Jeg mangler stadig en del indpakninger af gaver til diverse familiemedlemmer og der er endnu nogle gaver som mangler at blive færdiggjort eller købt ... Men det er da heller ikke jul endnu! Juletræet er dog købt, men står stadig udenfor.

Kan I have en dejlig onsdag :-)

12 kommentarer:

  1. Hej Christine, de er enomrt flotte :-) Dit julepynt til bloglegen er også sååååå flot (jeg har ikke nået at kommentere det hele, midt i julehygge og pebernøddespisning ;-)
    Jeg er glad for at følge din meget inspirerende blog :-) Var bare det jeg lige ville sige ;-)
    Mange hilsner,
    Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette. Hvor blev jeg glad for at læse din søde kommentar, tusind tak :-)
      Dejligt at du kan lide min blog og bliver inspireret af de ting jeg laver :-)

      Slet
  2. Hvor er det nogle smukke indpakninger, du har lavet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Christina - der er nogle små pakker på vej til dig :-)

      Slet
  3. man kan ihvertfald se at du har lagt meget arbejde i dine indpakninger. Nogle af dem er så smukke at jeg ikke ville nænne at pakke dem ud, f.ex. den med de flettede bånd kunne godt få lov at ligge til pynt en rum tid her hos mig. De ser alle rigtig fine ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Evi - og ja, den med lyserøde og pink garn tog også lidt tid, men sjovt at "væve" garnet og få det fine udtryk. Det er faktisk en fødselsdagsgave til min mor som elsker lyserød/pink - og hun nænnede næsten heller ikke at åbne den ;-)

      Slet
  4. De er så fine alle sammen :-)
    god jul.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anja - og din gaveindpakning er godt nok også fin!

      Slet
  5. Hvor er det nogle fine pakker, du har lavet. Det er altså noget særligt, når der er gjort noget ekstra ud af indpakningen, selv om den er væk ret hurtigt.
    Jeg kan godt lide det enkle udtryk, det giver, ved at bruge brunt papir og enkle snore.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anita - ja, jeg kan også godt lide det lidt enkle udtryk også kan man jo evt. pifte lidt op med lidt ekstra pynt og et flot gavemærke :-)

      Slet
  6. Dejlig indpakning af gaverne! Kan godt lide dit tema med snoren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sine - jeg kan rigtig godt lide den tofarvede "pakke-snor", bliver fint næsten ligegyldigt, hvad man bruger det til :-)

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...