21. november 2013

Workshop - papirpynt

Jeg har meget travlt med forberedelserne til Julemarkedet på søndag - og som om, at der ikke er nok at se til med at flette stjerner, kaste lidt rundt med maling, lave ørestikker, hækle og sy - ja, så skal jeg også liige forberede TURKIS-homeparty + Workshop i papirpynt (julepynt) til mandag! Ann-Katrine har nemlig spurgt om jeg vil komme forbi og vise mine ting frem for hendes mødregruppe - og datoen har været aftalt længe. Det er imidlertid først for nylig, at der blev koblet workshop på - og jeg sagde straks ja, for julepynt og papirophæng har jeg masser af materialer til og det kan da ikke tage så lang tid at forberede ...

Meen - selvfølgelig er det jo ikke så nemt alligevel ... Jeg har store ambitioner på vegne af deltagerne, så de skal selvfølgelig lære at lave både en traditionel flettet stjerne, lave en flad stjerne - også skal de lave en af de små papirornamenter med 8 cirkler (se min DIY her) og introduceres til de mange muligheder med papirophæng med forskellig antal cirkler. Til workshoppen har jeg hurtigt lavet overstående eksempler.

Jeg har lavet et kit med materialer til at lave stjerner og papirornamenterne - og dertil ekstra kits med 8 cirkler samt en masse ekstra cikler og strimler til stjerner. Også er der perler og bånd - og hvad de ellers skal bruge. Der er ved at være styr på det, men det tog noget længere tid end jeg først lige havde tænkt - men planen var også først, at de selv skulle lave cirklerne så jeg bare skulle have papir med. Nu har jeg lavet det hele klar til dem også skal de bare koncentrere sig om, at få lavet noget fint papirpynt :-)

Nå, nu mangler jeg så bare liige at få lavet goodiebags til de søde piger - for forkæles skal de selvfølgelig til TURKIS-homeparty. Jeg er lidt stresset lige nu - men jeg glæder mig meget til at besøge Ann-Katrine og er sikker på, at vi vil få en rigtig hyggelig dag :-)

2 kommentarer:

  1. Det lyder hyggeligt med en papir workshop.

    SvarSlet
  2. Ih! Christine, det ser bare så godt ud! Jeg glæder mig rigtig meget til på mandag! :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...