26. november 2013

Stofknapper - GiveAway!


Ja, det er jo december lige om lidt - og tid til julehygge og gaver. I skal selvfølgelig også forkæles med en giveaway, hvor du kan vinde ørestikker og to hårelastikker med stofknapper i valgfrit Libertystof. Jeg er i julehumør - så for hver 50, som deltagere, lægger jeg ekstra præmier i puljen og vinderne får selvfølgelig også lidt fint julepynt med i pakken :-)
Alt du skal gøre - er at skrive en kommentar til dette indlæg, hvor du gerne må skrive, hvilket Libertystof du gerne vil have ørestikker og hårelastikker i. Du kan deltager frem til tirsdag d. 17. december også finder jeg nogle vindere og skynder mig at sende afsted, så I kan nå at få pakken inden jul :-)

Ny bestilling af overtræksknapper
Tusind tak for den store interesse for at købe overtræksknapper og værktøj til selv at lave fine stofknapper. Onsdag aften bestilte jeg en masse knapper og især værktøj - men åbenbart slet ikke nok, for værktøjet er allerede udsolgt i flere knapstørrelser. Det er jo meningen, at jeg skal have både knapper og værktøj på lager i alle størrelser så der ikke er så der ikke er over 2 ugers leveringstid - men omvendt er det jo kun en lille shop jeg har og derfor vil jeg ikke bestille alt for meget.

Både værktøj og knapper er allerede lagt på shoppen - med bemærkning om længere leveringstid og det er også muligt at købe kits til et par ørestikker og til to hårelastikker. Du finder alle knapstørrelserne og priser under 'gør-det-selv knapper' i shoppen her.

Jeg laver næste bestilling torsdag - så vil du være sikker på, at få knap-værktøj i en bestemt størrelse, f.eks. til at lave ørestikker til dig selv eller julegaver, så bestil inden torsdag kl. 20.00 Du kan bestille på shoppen eller skriv til mig på mail@turkis-shop.dk

I er selvfølgelig også meget velkomne til at købe nogle af mine færdige stofknapper, hårelastikker eller Liberty-ørestikker - og jeg laver gerne på bestilling i valgfrit Libertystof :-)

50 kommentarer:

  1. Uhh det ville jeg gerne vinde - og gerne i Capel turkis. Jeg krydser firngre.
    Kh Maria http://min-mors-mirakler.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Misti Rød er min favorit
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  3. ihh, hvor er de fine.. Tror det skal være newland blå/lilla :) kh Pia

    SvarSlet
  4. Det er helt klart MellyB - fortrød jeg ikke lavede flere af dem til stofknapdagen :)

    Knus Anne/FruFlittig

    anne.hoejgaard.kjaer@gmail.com

    SvarSlet
  5. Åhhh jeg ville sååå gerne vinde i farven newland grøn .. den er godt nok sød :)

    Fantastisk flotte knapper .. må lige tjekke shoppen ud :)

    Hav en skønherlig dag

    kh June
    jusp@hotmail.dk

    SvarSlet
  6. Hvor er de fine!
    Hvis jeg vandt kunne jeg godt tænke mig ørestikker med melly b eller elastikker med newland grøn:-)

    SvarSlet
  7. Så fint!! Ønsker mig med melly b
    Julie (j.rindom@gmail.com)

    SvarSlet
  8. Sikke dog en fin giveaway med skønne stoffer. Jeg ville elske en hårelastik i capel rosa eller ørestikker i melly B. D

    SvarSlet
  9. Er helt klart med, det er så smukke ting du laver Christine. Skulle jeg være heldig så skal det være det smukke turkis og blå, nr 2 fra venstre i øverste række. Lene

    SvarSlet
  10. Elysian Turkis - hvis jeg skulle være den heldige... :-)

    SvarSlet
  11. Kayako! :-) Hvor er det skønt at læse, at det går godt med Turkis Shop og dejligt med en skøn give away.

    SvarSlet
  12. Capel turkis... Endnu en turkis-fan her :)

    SvarSlet
  13. Betsy Ann - vist nok som den eneste so far:-) Helle.sandby@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Dejlig giveaway - jeg er helt forelsket i den "turkis kapel" hvis jeg er den heldige :)

    SvarSlet
  15. Smuk give away. Jeg vil super gerne vinde det i turkis Capel

    SvarSlet
  16. Misti pink er helt klart favoritten. Krydser fingre og håber på fint elastik og øreringe i det fine stof.

    Dianadudi84@hotmail.com

    SvarSlet
  17. thorpe pink er så smukt :-) jeg ønsker hårelastik hvis jeg er heldig :-)

    Reklame-for-Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  18. Total forkælelse af os dine læser :) jeg ville super gerne have i newland blå/lilla, synes det er et super fint stykke stof. Mvh Ruth (ruthszoeke@gmail.com)

    SvarSlet
  19. ørestikker i capel turkis og elastikker i kayako krydser jeg for :)

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/11/baby-maned-give-away-baby-month-give.html

    SvarSlet
  20. Ej, hårelastikker i capel lilla er simpelthen så fint...

    SvarSlet
  21. Jeg vil også være med! Jeg syntes jo at den røde misti er perfekt her til julen, jeg har allerede de fine ørestikker, så drømmer om hårelatikker... :-)

    SvarSlet
  22. lækker lækker hepper for capel turkis:)
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  23. Melly B er super fin. Krydser fingre for jeg vinder :)

    Mvh Mette

    SvarSlet
  24. Jeg er vild med Betsy Ann og Newland blå/lilla :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  25. De er alle super fine, så hvis jeg er heldig, vil jeg lade det være op til dig at vælge.. Og ellers.. Hmm.. Det er svært at vælge - Thorpe Pink, måske ;)

    Signe_n_a@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Capel rose ville være perfekt til min datter!
    /voresalbum (a) hotmail.com

    SvarSlet
  27. Uhj det er svært - enten Newland blå/lilla eller Melly B

    SvarSlet
  28. Misty Red vil passe perfekt til mit silverfarvede hår..
    God Dag / RikkeBo

    SvarSlet
  29. Nøøøj, hvor er der mange fantastiske, men hvis jeg skal vælge en, må det være capel tyrkis.
    Så krydser jeg fingre :o)
    Mange hilsner Tine

    SvarSlet
  30. sikke en lækker give away :) jeg vil godt vinde capel turkis :)

    maibritt // maibrittj_@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Newland blå/lilla er rigtig fint.
    Jacobsen.betty@gmail.com

    SvarSlet
  32. Så fine ting....ønskes i Capel turkis...
    Vh Astrid
    Akselsmor@gmail.com

    SvarSlet
  33. Det skulle helt sikkert være MellyB

    SvarSlet
  34. Hvis jeg skulle være så heldig, skal det være Capel Turkis. Det er et smukt stof!

    SvarSlet
  35. Jaaa! Ørestikker i mellyC og en elastik i mellyB og en elastik i newland multi. Det er godt nok svært at vælge når de er så fine allesammen.
    Mvh Astrid

    SvarSlet
  36. Uhh... det er jo svært, de er super flotte alle sammen, meeeen MellyC kommer nu ind på min førsteplads... det ville da være skønt med sådan en lille ekstra julegave :)

    Mvh. Anja N

    SvarSlet
  37. MellyB er da det fineste mønster. Like a ot! <3

    SvarSlet
  38. phoebe pink<3

    trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  39. Jeg ønsker mig ørestikker i stoffet misti pink. og hårelastikker i elysian tyrkis. :) Håber på det bedste :)

    SvarSlet
  40. Næhh hvor hyggeligt. Misty pink er klart farvoritten, men misty rød er også bedårende. Jeg har dog kort hår, så måske man kunne få to sæt ørestikker, i stedet for ørestikker og elastikker? Spændende... :)
    majjuul@gmail.com

    SvarSlet
  41. Hvis jeg er den heldige er det klart MellyB den er jeg helt vild med.

    SvarSlet
  42. Glædelig juletid til en skøn drengemor:-)
    Du har mange smukke ting, elsker elefanterne!
    Dejlig Give Away, jeg kunne godt tænke mig det i Misti rød, det er lige mig:-)

    Tina
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet
  43. Dejlig give away!! Jeg er pjattet med Elysian turkis, hvis jeg er heldig.
    Kh og glædelig jul fra Mie

    SvarSlet
  44. Hvis jeg skulle være SÅ heldig, vil jeg ønske mig et sæt i Emilia's Flowers Green/Violet.
    Rigtig god jul!

    SvarSlet
  45. Så smukke, og i melly B eller newland Multi, må de lande hos mig! så jeg krydser fingre for heldet er med mig :) - god jul

    Fie- www.haekleriet.com

    SvarSlet
  46. Tak for reminder ;-) Jeg ville blive virkelig glad for MellyB hvis jeg er den heldige :-)

    SvarSlet
  47. Capel lilla. :-D
    Hvis jeg er så heldig
    Skindbjerg.olsen@hotmail.com

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...