20. november 2013

Stjerner med malerklatter


Jeg har leget med maling - på mine stjerner i brun og grå karduspapir. Der er blevet eksperimenteret en del med forskellige teknikker og resultatet er blevet dette lidt "Pollock-agtige" udtryk. Jeg har nemlig ikke kunne finde en lille sprayflaske og har derfor lavet splash-effekt med pensler. Det giver også mulighed for at lave rigtige malerklatter - men lidt svært at styre. Kombinationen af turkis, sort, lidt neonpink og kobber - er blevet superflot og jeg er meget tilfreds med mine malerklatstjerner :-)


Stjernerne skal selvfølgelig med til Hjerteformet Julemarked på søndag - og her er de blevet pakket og klar til at se indbydende ud på min stand. Jeg mangler imidlertid stadig at lave en masse stjerner - og mange andre produkter. Som altid er jeg i tvivl om, hvor meget jeg skal have med og hvor mange jeg skal lave af de enkelte produkter - tiden er knap så jeg kan ikke nå det hele og omvendt vil det være ærgerligt at have for lidt med ... Nå ja, også skal jeg også lige forberede homeparty og workshop til mandag! (mere om det senere)

Også er det jo i aften at jeg bestiller en stor portion overtræksknapper og især værktøj til at lave stofknapper. Tusind tak for den store opbakning og bestillinger. Jeg har opdateret min shop med Gør-det-selv-knapper, men der er pt ventetid på 2-3uger. Vil du også være sikker på, at få knapper og værktøj med i denne omgang, så læs mere her :-)

5 kommentarer:

  1. Jeg er vild med dine stjerner, det er bare så fine! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ann-Katrine - og farverne er som altid flottere live :-)

      Slet
  2. Stjernerne er så fine! Jeg har længe villet i gang med nogle (maling og forstøvere er på lager), men så kom EDITION og Finders Keepers lige og forstyrrede ;) du kan forresten finde små forstøver flasker i Søstrene Grene til ingen penge. De har dem i hvert fald i Bruuns.. Men synes nu dine er blevet umådeligt fine uden flaske! Det minder mig om det der libertyprint som hende danskeren har designet (måske Stine Goya? Kan ikke lige huske det). Kan det passe det hedder melly? Min kognitive hjernedel er smadret af depressionen, så har virkelig svært ved at huske :'D held og lykke med markedet og workshoppen. Klem Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Pernille og godt set og husket! Hvis du kigger lidt på bloggen og instagram - så er jeg netop meget glad for Melly B og det er selvfølgelig det print jeg har forsøgt at efterligne + lidt kobber ;-) Jeg når desværre ikke på Edition - men er sikker på, at det nok skal blive rigtig godt :-)

      Slet
  3. hvordan laver du dine stjerner? Jeg kan ikke helt tyde det :) Men de er super flotte :)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...