1. november 2013

Julen er Hjerteformet


Søndag d. 24. november har jeg stand til et nyt og rigtig fint kunsthåndværker julemarked. Det er Marie, der er arrangøren bag - og hun lægger også selv hjem til markedet, en stor gård, der ligger på Skjold Kirkevej 6 mellem Horsens og Juelsminde. Marie har kaldt markedet for Hjerteformet Julemarked - for hun har nemlig hjertet på rette sted og overskuddet fra markedet går til Stefanshjemmet i Aarhus, et hjem for fysisk handicappede og hjerneskadede. Du kan læse mere om Stefanshjemmet her.

Marie gør et kæmpe stykke arbejde for at gøre klar til julemarkedet på hendes gård - og dertil er hun en rigtig dygtig og engageret arrangør. Hun har lavet fine nyhedsbreve til udstillerne og portrætter af os, der har en stand - og i dag kan du læse lidt om mig: TURKIS udstillerportræt

Meget passende har jeg valgt et billede af mine fine og lidt sjove julehjerte-øreringe, der selvfølgelig skal med til markedet sammen med alle mine andre TURKIS-produkter og julepynt.

Du kan læse meget mere om Hjerteformet Julemarked her og Marie vil blive rigtig glad, hvis du også vil like Hjerteformet-facebooksiden

Jeg glæder mig rigtig meget til et hyggeligt julemarked og håber, at der kommer mange søde besøgende og støtter op om dette nye og fine marked. Jeg er ikke den eneste krea-blogger som du kan møde på Hjerteformet - Pernille / ByPePe, Jane / Brilleting og Heidi / Mig&Maja har også en stand - også kan det da kun blive et rigtig fint marked ;-)

Husk at sætte kryds i kalenderen d. 24. november :-)
God weekend

3 kommentarer:

  1. Det lyder som et rigtig fint arrangement! Håber jeg kan få tid til at stikke forbi!

    Jeg har selvsagt liked på facebook :-)

    Go' weekend

    SvarSlet
  2. Glæder mig til vi skal stå og sælge sammen :) Det bliver en rigtig hyggelig dag.

    SvarSlet
  3. Tusind tak for din søde besked på mon blog, Christine! Jeg glæder mig også til en lækker og superhyggelig dag med dig, og til at se alle de fine ting du har med! ;-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...