12. november 2013

Ja - til Instagram

Så skete det alligevel ... jeg er kommet på Instagram eller rettere, jeg er begyndt at bruge det. Længe har jeg haft @frkturkis - men ikke rigtig kommet i gang med at bruge denne profil fordi jeg ikke vidste, hvad jeg skulle bruge Instagram til. Nu har jeg lavet @turkisshop - først tiltænkt fremvisning af produkter til shoppen, men hurtigt blev det til mere og andet. 

Jeg er stadig rigtig glad for min blog og det vil jeg blive ved med - det er egentlig ikke pga. Instagram, at jeg ikke får skrevet så mange indlæg. Til gengæld er det netop pga. min blog, at jeg hurtigt blev del af et eksisterende netværk af bloggere, som jeg kendte - ja, fra min blog. Og dét er rigtig hyggeligt, synes jeg - og derfor er de to medier oplagte af forene. På den anden side - så er Instagram tidskrævende på en anden måde og det er måske derfor, at der er nogle bloggere, som vælger at nedprioritere deres blog frem for det umiddelbare mere levende billedmedie ...

***
Også til noget helt andet: Husk, at det er på søndag d. 17. november, at jeg holder workshop, hvor du har mulighed for at lave ørestiks med små fine stofknapper eller hårelastikker med knapper - hvilket begge er skønne små projekter til unikke hjemmelavede julegaver. Du kan også lave større stofknapper til f.eks. puder eller hvis du bare gerne selv vil prøve at lave stofknapper til dine egne sy- eller strikkeprojekter.

Der er kommet et par afbud - så der er stadig nogle ledige pladser. Jeg har ændret tilmeldingsfristen til fredag, men jeg vil selvfølgelig gerne høre fra dig hurtigst muligt. Jer, som er tilmeldt vil snarest få en mail med mere info. Glæd jer - for det bliver helt sikkert en hyggelig dag og jeg har lokket Julia til at komme med cupcakes og der er muuligvis også en lille goodiebag med TURKIS-lækkerier til jer ;-)


2 kommentarer:

  1. Hvis det ikke var fordi, at vi er i København på søndag, kom jeg forbi dig:-) Det lyder som et rigtigt hyggeligt arrangement.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne ellers være hyggeligt - men du må jo kigge forbi en anden gang så :-) Jeg har tilsyneladende valgt en lidt dårlig dato, da der er mange, som ikke kan på søndag - men så må jeg jo holde noget en anden gang :-)

      God tur til København :-)

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...