25. november 2013

Hyggelig julepynt workshop

I går havde jeg stand til Hjerteformet Julemarked - superfint marked og hyggelig dag sammen Pernille, Jane, Emilie, Heidi og Marie (og 10 andre kunsthåndværkere). Vi var heldige med fint vejr og mange besøgende - men nøj, hvor var det koldt! Jeg havde ikke kamera med - så det blev kun til et par billeder på instagram. Tusind tak for en dejlig dag piger - og ekstra stor tak til Marie Holm for alt det arbejde og enorme engagement - og selvfølgelig både hjem og hjerterum :-)

Jeg var temmelig træt i aftes - men jeg behøvede heldigvis ikke pakke ud, da jeg i dag skulle have alle mine produkter med til homeparty hos Ann-Katrine. Alt var også på forhånd forberedt til workshop - hvor der blev flettet stjerner og lavet fine papirornamenter i hyggeligt samvær med Ann-Katrines søster og mødregruppe - og deres søde næsten kravlende babyer, som holdt mødrene beskæftiget noget af tiden. Tak for skønne stjernekager og en dejlig dag :-)

Og nu er jeg godt nok træt og burde for længst være gået i seng ... I morgen havde jeg ingen planer udover en masse forsømt husarbejde - meen jeg blev ringet op i dag og skal til samtale i Viborg. Kryds lige fingre for mig ikk´? :-)

6 kommentarer:

  1. Jeg krydser- og selv tak for en hyggelig dag:-)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare hyggeligt ud - og held og lykke med samtalen!

    SvarSlet
  3. Rigtig meget hæld og lykke.

    SvarSlet
  4. Det ser ud til at det var en succes. Dejlige billeder du har fået taget

    SvarSlet
  5. Ih, det var så hyggeligt! Og mange tak for dine tips :-) Jeg har krydset fingre hele dagen i dag... Så er spændt på at høre mere! :-)

    SvarSlet
  6. Selv tak for en hyggelig dag i søndags ;) Spændende med samtale!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...