15. november 2013

Hvad hedder du på instagram?

Ja, jeg er jo faldet i "instagram-fælden", men ganske frivilligt - for det er et hyggeligt billed-netværks-medie. Det er virkelig dejligt, at der allerede er så mange, der gerne vil følge med i mine billeder - men som I kan se, så følger jeg ikke selv så mange endnu. Det vil jeg imidlertid gerne - så skriv gerne dit profilnavn til mig enten i en hilsen til dette indlæg eller skriv til mig på instagram @turkisshop

Som jeg har skrevet tidligere - så holder jeg stadig meget af min blog og synes bestemt ikke, at instagram kan erstatte bloggen. Jeg synes imidlertid, at de to medier passer rigtig godt sammen - supplerer hinanden med billeder og tekst. Dog kan jeg sagtens se "faren" ved at forfalde til det hurtige og mere direkte billedmedie og med tiden nedprioritere den mere tidskrævende blog. Det sker ikke for mig - for bloggen kom først og jeg har brugt mange år og timer på den, så den betyder meget for mig.

Og husk - at der er sidste frist for tilmelding til min workshop i dag :-)

Rigtig god weekend til jer alle


12 kommentarer:

  1. Jeg har endnu ikke fundet dig derinde Christine, men det vil jeg da straks. Jeg hedder LibbieM derinde og synes også det er et skønt socialt medie

    SvarSlet
  2. Jeg fandt dig i går 😉 Jeg hedder Dudidiana derinde, poster mest babybilleder og hverdagsliv, krearummet står stille i tiden ☺

    SvarSlet
  3. Jeg må da lige ind om din profil. Du finder mig under barbarassyslerier

    SvarSlet
  4. Jeg hedder @SineSmed på IG. Jeg har lige tilføjet dig på IG også, det er nogle ret fine billeder du har taget.

    SvarSlet
  5. Vi har fundet hinanden derinde Christine - det er lidt hyggeligt.

    SvarSlet
  6. Skønt, velkommen til :-)
    @pyntemyntheogmor

    SvarSlet
  7. @tungelunden - og så vil jeg da lige kigge forbi turkisshop

    SvarSlet
  8. Så fandt jeg dig :-)
    Jeg er ny både her i blogverden og på instagram, så hyggeligt at følge flere af jer :)
    Jeg hedder frkveltz på IG :)

    SvarSlet
  9. :o) @Boldreel.. jeg vil da kigge efter dig.. jeg har ikke lagt så mange billeder derind endnu.. men jeg følger med ...

    SvarSlet
  10. Jeg fandt dig hurtigt derinde, men tror måske, at jeg havde set dig skrive om det et sted.
    Jeg hedder hellelundsgaard derinde :)

    SvarSlet
  11. Jeg er @alicem82 - er mest på børne og hverdagsliv billeder og en lille smule krea indimellem

    SvarSlet
  12. Jeg har lige fundet dig derinde :o)
    Jeg hedder selv @brineh på IG
    Kh Sabrina

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...