22. november 2013

Fine papirkugler

Længe har jeg gerne ville lave disse fine papirkugler. Jeg har lavet meget med papircirkler i mange forskellige størrelser - og nu har jeg endelig fået lavet disse. Øverst i fine pastelfarver - dernæst i kobber og elfenben. Jeg har eksperimenteret med at bruge kobbertråd som ophæng og det får dem til at hænge anderledes end med bånd. Jeg måtte jo også lige prøve at lave nogle i turkis papir - i kombi med pastelblå. Og de er sørme også fine i nodepapir med et fint turkis satinbånd.

Jeg laver dem med 12 cirkler og limet med limpistol, som jeg ellers ikke er så gode venner med. De tager lidt tid at lave, men bliver så også rigtig fine. De skal selvfølgelig også med til Julemarkedet på søndag - men umiddelbart er de ikke tænkt som julepynt selvom de uden tvivl vil være smukke på et juletræ. Måske jeg kan nå at lave nogle i rød og guld ... 

4 kommentarer:

  1. Du er simpelthen så produktiv med dit papir...så fine nogle ting du laver og dejlig inspiration :)

    SvarSlet
  2. De er super fine, findes der en vejledning til dem? Er nemlig kun lidt sikkert på at jeg har genneskuet det.
    Line

    SvarSlet
  3. Såååå fine er helt klart også inspireret og nodepapir og rød snor er da helt klart julet!! Evt nodepapir med jule noder eller blot julesangepapir!!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...