18. november 2013

Er der interesse for køb af overtræksknapper?

Jeg overvejer, at forhandle knapper og værktøj til at lave stofknapper. Jeg har selv ledt længe efter en ordentlig forhandler af overtræksknapper - og der er umiddelbart ikke nogen i Danmark. Man kan købe start-kits i Stof2000 og Stof&Stil, men ikke ekstra knapper - også er de ret dyre, især dem fra Prym. Jeg køber mine i USA. De er af metal og værktøjet til at lave knapperne er transparente så det er nemt at se, om et evt. mønster er centreret korrekt, f.eks. mine stjerneknapper.
Jeg vil fortsat lave færdige knapper til salg, men det lader til, at der er interesse for selv at lave stofknapper. Jeg vil gerne holde flere workshops, men der er en geografisk begrænsning for deltagelse. Derfor tænkte jeg, at der nok er nogle, som ville være interesseret i at købe værktøj og knapper.

Prisen regner jeg med vil blive 25,-kr pr. pose med et varieret antal knapper alt efter knapstørrelse, f.eks. vil der af den mindste størrelse være 10 knapper og 4 knapper af den største størrelse. Værktøj koster 30,-kr - men det behøver du kun købe én gang - dog skal du bruge et sæt værktøj til hver af de størrelse knapper du gerne vil lave. Der er 6 knapstørrelser at vælge imellem: 13mm, 19mm, 22mm, 28mm, 38mm og 48mm

Hvad siger I? Kunne I tænke jer at købe overtræksknapper af mig?

UPDATE
Jeg har netop lagt overtræksknapper i shoppen og der er også
kits til ørestikker og hårelastikker. Se lige her

 Du kan allerede nu forudbestille værktøj og knapper, men med 2-3 ugers leveringstid.
Jeg skal selv have bestilt knapper til ørestikker, så vil du have knapper med
- så skriv en mail til mig inden onsdag kl. 20
på mail@turkis-shop.dk

20 kommentarer:

  1. jeg kunne måske godt være interesseret hvis du begynder at sælge dem. synes de er så dyre herhjemme ellers!

    SvarSlet
    Svar
    1. Fint Sandra - hvis du vil have nogle med den næste bestilling så skriv en mail til mig :-)

      Slet
    2. hvor mange er der i hhv 19 og 22 mm pakkerne?

      Slet
    3. Der er hhv. 9 og 8 stk i de to størrelser :-)

      Slet
  2. Hej Christine.
    Jeg kunne også godt være interesseret i at købe værktøj og knapper!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maj - du kan bare skrive en mail med den/de størrelser du gerne vil have :-)

      Slet
  3. SÅ god idé :) Jeg sender dig straks en mail..

    SvarSlet
  4. Også her - jeg kunne nok også godt være interesseret, hvis du begynder at forhandle.

    SvarSlet
  5. Jeg er også helt klart interesseret! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Alletiders Ann-Katrine - dejligt, at du har lyst til at lave flere :-)

      Slet
  6. Jeg er helt sikkert også interesseret...

    SvarSlet
  7. Hvor godt, Christine! Jeg sender dig en mail : )

    Kh Marthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for mail Marthe - er sikker på, at du vil lave nogle smukke knapper med dit stof :-)

      Slet
  8. Jeg ville bestemt også være interesseret, men hold nu op hvor er de bare lækre alle dem du har lavet. Tak for en altid dejlig og inspirerende blog. Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maria - man er selvfølgelig stadig velkommen til at købe mine færdige knapper ;-) og tak for de søde ord :-)

      Slet
  9. jeg er helt klart også interesseret. De der til ørestikkers lyder interessant. Sælger du også dem?
    kh Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette - ja, der er et ørestikkekit i shoppen, men der er ventetid på værktøjet.

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...