17. november 2013

En hyggelig workshop


I dag har jeg holdt en lille workshop, hvor man kunne lave sine egne fine stofknapper. Jeg var ikke lige obs på, at der også har været blogtræf i Lystrup i dag - og i det hele taget var det vist en dårlig dato, da der har været mange interesseret i at komme på workshoppen, men ikke har kunnet i dag.

Ann-Katrine, Anne, Julia og jeg havde imidlertid en rigtig hyggelig workshop. Julia havde lavet de skønne cupcakes til os og Ann-Katrine havde de fine balletpiger med til mig. Der blev især lavet ørestikker - og Melly B og Misti Valeria Rød var klart favoritterne (også mine). Vi fik selvfølgelig også snakket og det blev også til et lynkursus i kameraindstillinger til Canon spejlreflekskamera.

Tak for en rigtig dejlig dag og håber, at I bliver glade for jeres fine ørestikker :-)
Se flere billeder hos Julia og Anne

Til I andre, der var forhindrede i at komme
så finder jeg en anden dato, men det bliver først til næste år. 

6 kommentarer:

  1. Ville gerne have været med... Lyder til at du bliver nødt til at gøre det igen!!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  2. Ja, det var ærgerligt Stine - men ja, der skal nok komme en ny workshop :-)

    SvarSlet
  3. Hej Christine
    Mange tak for i går! Det var en rigtig hyggelig workshop, jeg er meget glad for de fine knapper og ørestikker jeg fik lavet! Jeg ser frem til din homeparty/juleworkshop på mandag...

    :-) Ann-Katrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var rigtig hyggeligt - og jeg glæder mig til juleworkshop hos dig :-)

      Slet
  4. Det ser hyggeligt ud, og det er aldrig værst med lidt lækkert til arbejdet :D

    - Anne

    SvarSlet
  5. Det ser super skønt ud. I ser rigtig ud til at have hygget jer.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...