13. november 2013

Drenge-kreadag


Magnus skal have besøg af sine "superhelte-venner" i dag. Det er efterhånden blevet en tradition, at de fire drenge leger sammen om onsdagen. De har nu været hjemme hos de tre andre drenge - så I dag skal de tre andre drenge hjem til Magnus.

Første gang, at de fire skulle lege sammen - skrev jeg dette indlæg. Jeg havde syet et superhelte-sæt med kappe og maske til dem alle fire - og hvor så de bare skønne ud, da alle havde deres kostumer på og legede som kun fire friske drenge kan :-) Meen nu fortryder jeg jo lidt, at jeg ikke kan give dem denne skønne overraskelse til dem i dag - og jeg syr altså ikke nye kostumer til dem ;-)

I stedet har jeg planlagt lidt krea-hygge til drengene. De får lov at bruge nogle af mine fine udstansere også skal vi lave noget fint (jule)pynt og hvad vi ellers finder på med cirkler og stjerner. Først havde jeg tænkt, at de skulle have lov til at tegne og male på papir og lave pynt af det bagefter - og "male-dugen" er kommet på bordet, meen så besluttede jeg mig for at holde mig til papir og lidt lim = mindre "grat" = mindre oprydning ...

Nu får vi se, hvor længe de gider at sidde og klippe-klistre - men jeg håber da, at de kommer til at hygge sig og der kommer noget fint ud af det :-)


8 kommentarer:

  1. Sikke da en god idé. Det ser rigtig godt ud indtil videre.
    Hvor har du forresten de sorte udstansere fra? og er de gode?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sine :-) De sorte udstansere er fra Fiskars og er "squeezers" - og de er supergode, meget bedre end punch - men da de er til hånden er der en begrænsning i str.

      Slet
  2. Ih, det er da en fantastisk god idé! Jeg syntes helt klart at du er kvalificeret til at være dagens drenge mor! :-) Dine kapper er også rigtig fine - tænk hvor kreativt og engageret sådan lige vupti at lave superheltedragter til både din egen dreng og hele superheltebanden...!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Ann-Katrine :-) De fire drenge er nogle rigtig superhelte - og de er så søde og glade for deres kostumer :-)

      Slet
  3. Ih, Christine det er simpelthen så inspirerende at læse med her. God ide med superhrlteklubben;-)
    Tænk vidste ikke du også havde en Magnus-Glæder mig til vores også har superheltealderen:-D
    Håber der hygges netop nu.
    Kh Jonna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Jonna :-) Min Magnus har været i superheltefasen i over to år nu - og det stopper vist ikke foreløbig. Skønt så meget glæde og leg en kappe kan give et barn :-)

      Slet
  4. det lyder godt nok hyggeligt, og skønt at have sådan en god vennekreds :)
    KH Micha

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er virkelig skønt at de fire drenge alle leger så godt sammen på kryds og tværs - men der er godt nok mere gang i den når der er tre drenge på besøg og skal lege med ALT legetøjet! ;-)

      Slet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...